pff ik ben even heel emotioneel. Zojuist belde de huisarts weer, om te vragen hoe het gaat. Aangeven de bloeding zoals verwacht doorgezet had en het dus in dit geval een 'nadeel' is vroeg te testen.... Ze vroeg of we al een kindje hebben, waarop ik nee antwoorde. Daarna vroeg ze sinds wanneer we proberen zwanger te worden. Hierop gaf ik aan vanaf afgelopen zomer, en dat we na 7 a 8 weken een miskraam hebben en nu dus ook (al voelt dit niet zo of anders ofzo).
Ze gaf aan, me de mogelijkheid te bieden om nu al doorverwezen te worden naar een gynacoloog voor onderzoek. Ze merkt dat vrouwen te lang wachten soms en wilt deze optie bieden. Gisteren had ik het hier ook met mn vriend over, dat stel dat het niet lukt ik dit wil overwegen. Hij was daar niet happig op want wat schiet je er mee op. Ik ben echt even emotioneel nu, omdat ik niet weet wat ik wil/moet doen
Ze gaf aan, me de mogelijkheid te bieden om nu al doorverwezen te worden naar een gynacoloog voor onderzoek. Ze merkt dat vrouwen te lang wachten soms en wilt deze optie bieden. Gisteren had ik het hier ook met mn vriend over, dat stel dat het niet lukt ik dit wil overwegen. Hij was daar niet happig op want wat schiet je er mee op. Ik ben echt even emotioneel nu, omdat ik niet weet wat ik wil/moet doen