Wens: zwanger in 2021

@miesje,  wat balen dat het doorgebroken is.. wel fijn dat je een regelmatige cyclus hebt. Hopelijk volgende ronde meer geluk! Ik duim voor je

Wij hebben vandaag de eerste echo gehad. Zag er allemaal goed uit, hartje klopte goed, dus wij zijn blij ? is toch een geruststelling. 

Aaah wat balen Miesje C! Maar weten dat je een regelmatige cyclus hebt is ook al wel weer een hele fijne uitgangspositie! Hopelijk volgende ronde meer geluk!!
aaaah wat super fijn MTH!! Lekker nagenieten nu!!

Hoi allemaal,
Mag ik ook meekletsen? Ik ben een moeder van 2 kinderen (8 en 4 jr) en we hebben besloten om voor de derde te gaan. Laatst mijn spiraaltje verwijdert en nu wachten op de eerste menstruatie. Bij het verwekken van onze tweede duurde het wel erg lang, dus ik hoop dat het dit keer sneller gaat, ben inmiddels "al" 37. Ik wil eigenlijk ook al ovulatie testen gaan bestellen, maar zie even de bomen door het bos niet meer. Welke raden jullie aan?
Liefs,
MC

Welkom Marieclairetje!! Spannende periode dus!! Hopelijk komt de menstruatie snel en beetje regelmatig op gang!! En daarna uiteraard hopelijk snel een positieve test in handen!! Ik heb zelf geen ervaring met ovulatietesten, maar lees veel mensen hier die er ervaring mee hebben! Er gaat hier vast iemand goede tips kunnen geven? 

Welkom Marieclairetje! 
Spannend hoor:) ik heb zelf de ovulatietesten  na cb gebruikt. Die geven een smiley af rond de periode eisprong en een leeg rondje indien je de piek nog niet of al bereikt hebt. Simpeler en duidelijker kon niet vond ik.

Ik ga ze zelf niet meer gebruiken, omdat ik de focus een beetje eraf wil halen en er ontspannender in wil gaan. Maar verder raad ik ze aan. Ze zijn wel wat prijzig. Misschien dat iemand anders ook fijne en goedkopere varianten aan kan raden.

Jammer Sje en MiesjeC! Volgende ronde hopelijk meer geluk!

Kinderwens en Zwanger Yes, hoe is het met jullie?

Fijn MTH! Toch een opluchting idd he, als die echo gewoon in orde is. Genieten!

Hai MarieClair, gezellig! Ik heb je erbij gezet! Ik gebruikte voorheen zelf de dipsticks van Sensitest, maar dat is wel al een paar jaar geleden. Spannend! Ik duim met je mee!

Jessicaa, hoe is het met je?

SteefEef, en hoe is het met jou?

Liefs van, lukt het deze dagen nog afleiding te vinden?

Ik hoop op goed nieuws de komende tijd meiden! ?

Terug
Bovenaan