@Covo; met mij gaat het wel okay.. heb me wel echt een paar dagen down gevoeld en alles, maar ik kan me er nu redelijk overheen zetten. Het was pas ronde en ik mag me van mezelf hierdoor niet op mijn kop laten zitten. Ik heb al een heel lief dreumesje van 20 maanden rondlopen, dus ik weet dat het gewoon kan.
Wat super fijn dat bij jou alles goed was zeg!! Lekker van genieten en op naar de termijnecho?
@Steefeef; aah wat super lastig meid!! Maar wat de rest ook zegt, het is geen beslissing van vandaag op morgen. Neem de tijd en misschien blijkt het dan allemaal niet nodig te zijn. Probeer het even iets meer los te laten en je zult zien dat het dan opeens binnen een paar maanden wel goed gaat en zo niet, dan kan het altijd nog! Dikke knuffel!
@Annekedbo; wat super lief van je!! Dikke knuffel terug!! Hoe is het met jou?
@Liefsvan; oeh super spannend nog dus!! ik duim met je mee!!
@zwangeryes; balen dat het nog negatief was!! Hopelijk volgend weekend meer succes!! Ik duim voor je!!
Wat super fijn dat bij jou alles goed was zeg!! Lekker van genieten en op naar de termijnecho?
@Steefeef; aah wat super lastig meid!! Maar wat de rest ook zegt, het is geen beslissing van vandaag op morgen. Neem de tijd en misschien blijkt het dan allemaal niet nodig te zijn. Probeer het even iets meer los te laten en je zult zien dat het dan opeens binnen een paar maanden wel goed gaat en zo niet, dan kan het altijd nog! Dikke knuffel!
@Annekedbo; wat super lief van je!! Dikke knuffel terug!! Hoe is het met jou?
@Liefsvan; oeh super spannend nog dus!! ik duim met je mee!!
@zwangeryes; balen dat het nog negatief was!! Hopelijk volgend weekend meer succes!! Ik duim voor je!!