Wens: zwanger in 2021

@Covo; met mij gaat het wel okay.. heb me wel echt een paar dagen down gevoeld en alles, maar ik kan me er nu redelijk overheen zetten. Het was pas ronde en ik mag me van mezelf hierdoor niet op mijn kop laten zitten. Ik heb al een heel lief dreumesje van 20 maanden rondlopen, dus ik weet dat het gewoon kan.
Wat super fijn dat bij jou alles goed was zeg!! Lekker van genieten en op naar de termijnecho?
@Steefeef; aah wat super lastig meid!! Maar wat de rest ook zegt, het is geen beslissing van vandaag op morgen. Neem de tijd en misschien blijkt het dan allemaal niet nodig te zijn. Probeer het even iets meer los te laten en je zult zien dat het dan opeens binnen een paar maanden wel goed gaat en zo niet, dan kan het altijd nog! Dikke knuffel!
@Annekedbo; wat super lief van je!! Dikke knuffel terug!! Hoe is het met jou?
@Liefsvan; oeh super spannend nog dus!! ik duim met je mee!!

@zwangeryes; balen dat het nog negatief was!! Hopelijk volgend weekend meer succes!! Ik duim voor je!! 

@Marieclairetje die SteefEef noemt gebrukt ik ook. Vind ze heel duidelijk, geen twijfel over mogelijk. Je kan ze echt met 50% korting op Plein.nl (of zo iets) bestellen. Dan valt de prijs wel mee?
@steefeef ik snap dat je je twijfelt en je emotioneel voelt. Zeker als je vriend/man er nog niet zo voor open staat. Misschien gewoon rustig beginnen bij een orienterend gesprek? ?
@covo jaa wat fijn en goed nieuws ❤️ het is je echt gegund.
@liefs van, voor jou breekt nu dus een hele spannende tijd aan. Ben heel benieuwd! ??
@Zwanger yes wow hou je het nu vol tot het weekend om niet te testen? Respect hoor! Ik hoop op een positieve test voor je!
@Jessicaa ook al is het pas ronde 1 mag je natuurlijk wel gewoon voelen zoals je voelt! Het is en blijft verdrietig. Vind het knap hoe je het oppakt en als je je ei kwijt wil (zal geen woordgrappen maken ?) kan dat hier altijd.
Hier een update van mij. Vandaag wilde ik weer beginnen met de ovulatietesten, maar had vanochtend al geplast voordat ik er erg in had. Morgen dus beginnen (CD11). Betekent wel dat ik er een stuk minder mee bezig ben. Hopelijk helpt dat?

Oh gecondoleerd Liefs van, sterkte daarmee. Ik snap dat het voor welkome afleiding zorgt, maar liever uiteraard via een andere weg.
En, heb je vanmorgen getest of toch nog e en gewacht?

Oh echt Zwanger Yes, pfffff dat is ook lastig. Wat heb je met jezelf afgesproken, dat je ieder weekend test? Lukt het je om het naast je neer te leggen?

Fijn dat het lukt er zo in te staan Jessica. En uiteindelijk heb je ook gelijk, maar op het moment dat het gebeurt is het niet minder verdrietig. Maar, je weet dat het moet kunnen lukken, de eerste ronde was bijna raak, dus je staat er eigenlijk best goed voor voor de komende maanden! Ik hoop voor je dat het snel raak is meid.

Fijn dat het lukt er iets minder mee bezig te zijn Jessie! Hopelijk lukt dat vol te houden!

Haha ja ik denk dat ik elk weekend wil testen. Zo lang ik geen eisprong gemerkt heb is de kans dat die geweest is (en ik zwanger ben) toch erg klein denk ik dan maar... Ik vind het vooral lastig dat ik niet weet wanneer het nou wel komt, ik kan me nu niet zo een einddatum geven. Of zoals aikee, lekker pas een maand na nod testen :p. Maar dat lijkt me lastiger.
Denk dat het voor nu dus relatief makkelijk is om maar 1 test per week te doen omdat ik toch niet denk dat hij wat aan zou geven. En zodra ik een eisprong wel zou merken kan ik natuurlijk uitgaan van twee weken later :)
Covo wat fijn dat alles zo goed gaat!
Jessie ovulatie testen moeten toch juist niet met ochtendurine?
Spannend hoor liefs van! Ben erg benieuwd :)

Vanmorgen niet getest omdat ik vroeg naar werk moest. En zojuist menstruatie doorgebroken.
Had ook helemaal geen zwanger gevoel dus had het al een beetje verwacht.

Iedergeval precies zoals de vorige 2 maanden eisprong zelfde dag en lf van 13 dagen. Dus regelmaat lijkt het wel te hebben.

Baal erg maar schuif met goede moed weer door...

Zwanger yes, ik doe de CB ovulatietesten en daarop staat dat je tenminste 4 uur niet geplast mag hebben en dat veel vrouwen het dan 's ochtends doen. Dat heb ik dan maar als advies genomen. Ik hou het de rest van de dag niet vol om zo lang niet te plassen hoor haha. 
Liefs van ah dat is wel erg jammer. Aan de andere kant lijkt je lichaam wel in balans en houd het een stabiel ritme aan.. Hopelijk voor jou ook gauw succes!
Thanks Covo ik hoop ook dat ik het volhoud :) 

@iedereen... ik lees en leef met jullie allemaal mee! De berichten gaan alleen zo rap dat het lastig bij te houden is. 

@covo, wat fijn dat de echo zo goed was, heel bijzonder. 

@liefsvan balen zeg...

@zwanger yes ik denk dat ik het maar met een maand ga verlengen. Afgelopen donderdag wat licht bruin verlies en een klein drupje bloed. Gisteren een klein beetje bruinverlies met vanochtend wat meer bloed erbij. Heb verder geen menstruatiepijn ofzo, dat had ik normaliter wel (koperspiraal, dan is menstruatie sowieso heftiger), dus in alle eerlijkheid... ik weet gewoon niet hoe mijn menstruatie zonder anticonceptie is. Zo stom. Maar goed. Ik denk oprecht dat menstruatie vandaag doorgebroken is. Kan wel zeggen dat ik er helemaal debiel van word, als het beperkt is tot een dag ofzo. Laten we hopen dat ik gewoon een paar dagen vloei. Kan maar duidelijk zijn.
Overigens, ik baal als een stekker toch wel hoor. Ben nooit zo met een kinderwens bezig geweest, maar ik merk dat het me enorm bezighoudt. Heb nu vanaf de miskraam dus een cyclus van 39 dagen gehad, er vanuit gaande dat deze menstruatie doorzet. Koffiedik kijken dus nu hoe en wat de komende weken. Normaliter een cyclus van gemiddeld zo'n 27 dagen. Als ik voor het gemak 39 dagen optel bij eerste dag menstruatie zou een NOD (testdag) zijn, 3 april. Man, wat klinkt dat ver weg. 

Wat een fijn bericht dat de echo goed was CoVo en je het hartje hebt mogen horen. Geniet er van :) 

Voor de dames waarbij de menstruatie aangebroken is, super balen :( maar zeker net na een miskraam zoals bij jou Aikee heeft je lichaam tijd nodig om te 'resetten'. Dat merkte ik met mijn lichaam tenminste. Ik had in het begin ook een cyclus van 39 dagen en die liep langzaam terug tot de 29 a 30 dagen zoals hij nu is en daarvoor ook was.
Op welke wijze dan ook: hoop ik dat er voor een ieder het mooie en blije nieuws mag komen in gezonde verwachting te zijn

Terug
Bovenaan