Wens: zwanger in 2021

Nou ik ben nog naar de kruidvat gegaan net. De early test van CB hadden ze niet en over de early van kruidvat zelf las ik wisselende berichten. Heb nu dus de CB met weken indicator. Deze zou morgen 90% betrouwbaar zijn. Ben wel bang voor een negatieve uitslag. Denk dat ongeduld wint van verstand. Morgenochtend doen? ? 

Oh Jessie ???? Ik snap het zo goed. Maar lieve meid als het negatief is ben ik bang dat je zo teleurgesteld bent terwijl je echt nog vroeg bent..

Ik kan je geen advies geven want ik ben precies hetzelfde als jij! Maar als het negatief is, bedenk je dan dat het nog vroeg is, en het nog geen uitsluitsel hoeft te geven hoor ?

@Anneke: ik heb hem na 10 minuten weggegooid, want er stond in de bijsluiter dat je hem dan niet meer af mag lezen. Dus wel binnen de testtijd ja!

@Jessie, ik snap je helemaal! Super spannend. Het ongeduld heb ik dus ook. Morgenochtend doe ik dus nog eentje van Kruidvat, maar wat de uitslag ook is, ik doe woensdagochtend nog eentje van Sensitest. Die schijnen wel betrouwbaar te zijn, maar die zijn te laat voor mijn ochtendurine van morgen, haha! Hoop heel erg voor jou dat een positieve uitslag is, maar wat CoVo zegt is idd wel waar: het is nog erg vroeg!

@CoVo, wat ontzettend fijn om te horen dat zo goed is gegaan. Lijkt me een heerlijk gevoel, hoop het inderdaad ook (snel) te mogen meemaken!

Jessie, als wij zeggen niet doen, doe je het misschien toch wel :p. Ik zou wachten tot je nod en ik ken mezelf wat dat betreft ook, dat is veeeeeel te moeilijk :p. Ik lees morgenochtend iig even hier, haha!

Hee allemaal, ik heb meegeschreven en gelezen met de maandelijkse NOD. 
Nu voeg ik me ook gezellig bij dit clubje. 
Wij zijn bezig voor 1e kindje, ronde 11 alweer. 
Hebben in april afspraak staat in het ziekenhuis. Bij mij vriend is alles goed. Bij mij horen we dan. 

Ik heb in het begin een onregelmatige cyclus gehad. Toen begonnen met teunisbloemolie. Daarna de cyclus rond de 30 dagen steeds geweest. Eisprong rond dag 20/21
Nu gestopt met de teunisbloemolie, en schrok net. Vandaag al jeuk aan mn borsten, nu al doorzichtig slijm en zachte bmm. Dusss.... eerder dan verwacht en natuurlijk geen ovulatietesten in huis haha. Zit nu dag 11. Gaa het zien:)

Hai Luvemyfamily, welkom! Gezellig dat je meekletst! Heb je een idee van wanneer je NOD is, zodat ik je erbij kan zetten? Jullie zijn best al een tijdje bezig nu, was dat bij jullie zoontje ook zo?

Hai KimmieX, welkom! Spannend voor jullie nog even, rondom de uitslagen van de testen. In ieder geval fijn dat alles goed was bij je vriend. Nu hopen dat bij jou ook alles in orde is, of beter nog: dat je een positieve test in handen hebt voordat je de test krijgt! ? Zal ik voor nu je NOD op 24 maart zetten, en dat je het even laat weten zodra je zelf een ander idee hebt?

Haha oh meiden ik ben zo benieuwd deze dagen voor iedereen!

Terug
Bovenaan