Wens: zwanger in 2021

Haha ik kon inderdaad niet meer wachten Jessie! En die gloeiende wangen, tsja, wie weet, hihi!

Fijn dat ik niet de enige ben die het ziet! Ik ga er morgenochtend nog eentje doen met ochtendurine. In een ander topic hoorde ik ook al dat deze tests niet zo betrouwbaar zijn, dus ik heb nu ook van Sensitest besteld, die komen als het goed is morgen binnen. Blijft nog even spannend!

Spannend Marlies! Ik hoop voor je dat je morgen een iets duidelijkere test hebt!

De termijnecho is helemaal goed gegaan ? Op 23 september uitgerekend. Flink aan het bewegen, aan het drinken, zwaaien, duimen en trappelen. Heel bijzonder!

Gun ik jullie allemaal!!

hoihoii ik ben danielle heb een relatie sinds november 2008 een zoon van augustus 2011 en nu sinds oktober 2019 bezig voor een 2e kindje toch wel weer spannend haha voor nu lukt het nog niet echt maar we houden hoop meer kunnen we niet doen

Marlies, ik zie ook licht streepje idd!! Maar zoals je zegt ik las ook al dat die plus-testjes soms niet betrouwbaar zijn, kwam het streepje binnen de afleestijd? Succes morgen met nieuwe test! ?
Corona, zo fijn die leuke echo!! Zalig!! GENIET ervan! ?

Terug
Bovenaan