Wens: zwanger in 2021

@Mie gefeliceerd zeg, wat fijn om die 2-3 weken te zien staan! Die bloedtest is in BE standaard toch? Volgens mij doen ze dat in NL niet? Zelfs toen ik er heilig van overtuigd was dat ik zwanger was kreeg ik hem niet (uiteindelijk was ik ook niet zwanger haha..)
@Marlies aah dat lijkt me naar! hoop dat de pijn inmiddels gezakt is? Ik herken het overigens niet. Nog een paar daagjes gedult. Wanneer ben jij van plan om te testen?
@CoVo succes met je termijn echo. Of eigenlijk; heel veel plezier! Laat je even weten hoe het is gegaan? De tijd vliegt echt voor mijn gevoel. Je bent nu al bijna 12 weken. Jeetje!
@Babyuitliefde voor ons worden de komende dagen heel spanned. Iemand nog een tijdmachine te leen? Tel de dagen af. Ik heb mijn NOD op 11 of 12 feb. Heb me voorgenomen om pas zaterdag (13e) te testen. Geen idee of ik dat volhoud hoor haha. Eerst maar eens deze paar dagen doorkomen. 
Iemand nog wat van @wensje gehoord? zij heeft ook over paar dagen haar NOD.

Klopt meiden, vanmiddag om half 4 de termijnecho! Dank jullie wel! Ja haha ik kon me nog herinneren dat ik het bizar lang vond duren voor ik mijn eerste echo had, en ineens ben ik inderdaad alweer bijna op de 12 weken. ?

Spannende dagen voor een aantal! Zo benieuwd!

KimChar, vwb die steekjes en krampjes in je buik, dat hoort bij je zwangerschap en is niks km je druk over te maken. Dat is je baarmoeder en de banden die zich aan het voorbereiden zijn, en ik heb het nu nog steeds. Vaak savonds wat meer, en het hangt soms ook af van mijn houding of een volle blaas bijvoorbeeld. Je lichaam verandert in een snel tempo. Dus niet druk om maken hoor ?

Spannend Baby uit Liefde!
@JessieJM: het is wat minder gelukkig, maar wel heel vreemd... Ik twijfel wanneer ik ga testen. NOD is vrijdag (je hoeft het niet aan te passen hoor CoVo!), maar misschien dat ik vanmiddag toch een 'vroege' test haal die ik dan morgenochtend doe. Ik had eerst net als jij het voornemen om pas in het weekend te testen, maar ik houd het niet meer, haha! Vooral omdat ik toch dingen aan mijn lichaam merk die ik normaal niet heb (ik moet echt elk uur plassen), en ook juist weer dingen niet heb (normaal gesproken zou ik nu al enorm last hebben van menstruatiekrampen, dat heb ik altijd de week voor mijn menstruatie al. Nu dus niet). Maar misschien ben ik er teveel mee bezig en houdt mijn lichaam me voor de gek. Ben benieuwd of jij het volhoudt, haha! 
@CoVo, gaat superhard bij jou al, wow! Heel veel succes vanmiddag (en veel plezier!). 

@CoVo, dankje! Tja, het zat er natuurlijk wel een beetje aan te komen, maar is wel balen. Gelukkig was iedereen erg flexibel en hebben we gewoon het hele plan kunnen oppakken en op een nieuwe datum kunnen zetten.
Ja, het zou inderdaad dan extra leuk zijn als er dan een kleine zou zijn. Dus hopelijk wordt 2022 dan een dubbel mooi jaar ;). Al hoop ik natuurlijk stiekem dat ik niet al te lang hoeft te wachten voordat ik zwanger word en zou het ook heel leuk zijn als het nu in plaats van de bruiloft zou mogen zijn (al moet ik natuurlijk niet teveel gaan hopen). 
Ik zie dat jij vandaag de termijnecho hebt, spannend!

Gefeliciteerd @Mie en @KimChar!

Oké ik kon het niet laten. Ik heb een vroege test gedaan, vandaag is de eerste dag dat zou kunnen. Niet met ochtendurine, dus misschien niet zo heel betrouwbaar.

https://ibb.co/92z93jp

Met een heleboel fantasie zie ik een heel heel heel licht streepje, een beetje links van het midden lijkt het. Verbeeld ik me dit of zien meer van jullie het?

Ik denk het ook te zien Marlies! Maar van deze testen hoor ik wel dat, zodra het streepje niet duidelijk is, het minder betrouwbaar is.. ikzelf heb er alleen goede ervaringen mee, duidelijk positief of duidelijk negatief, maar misschien toch veilig om ook een andere test in huis te hebben?

@MarliesBB toch niet gelukt om te wachten haha? Snap ik wel! Twijfel is hier ook gekomen. Ik zie heeeeeel licht een streepje, maar durf het ook niet met zekerheid te zeggen. Heb je nog een ongebruikte zodat je ze kan vergelijken? Gewoon over paar dagen nog een keer testen!
Ik heb sinds vanmiddag opeens gloeiende wangen en dat heb ik nooit. Is dit een prille zwangerschapsymptoom? ??

Terug
Bovenaan