Wens: zwanger in 2021

Aaaaahhh ik heb net getest. Hij is positief hoor. Ben helemaal in shock. Landt nog niet echt ? maar had het al 1 week warm tijdnes het slapen en ik ben echt een koukleum. Verder gisteren wat gloeiende wangen, maar niets schokkends ofzo?
https://photos.app.goo.gl/fK1oJM2MifJA1FrV9

Jammer Elfje! Ik hoopte op ander nieuws. Volgende maand meer geluk meid.

Aaahhhh Jessie!!!! YESSS!!! Gefeliciteerd!!! ?

Jammer elfje op naar de volgende ronde 
Gefeliciteerd jessieJm  hoop dat het goed blijft gaan is nog wel pril maar voor nu genieten ?
Voor mij nog niet veel te melden nu nog tot volgende week dinsdag de pil slikken en  vanaf zaterdag decapeptyl spuiten tot 25 maart en dan echo 

Elfje, wat jammer :( Hopelijk meer geluk in de volgende ronde.

AAAAH Jessie, waauuww!!! Gefeliciteerd!!!

Ik heb net de laatste Kruidvat Early gebruikt, weer een beetje hetzelfde beeld als gister. Misschien zelfs wel wat vager... Vanmiddag komt de Sensitest binnen, dus die doe ik morgenochtend. En als die niet duidelijk is dan stop ik er even een paar dagen mee, dan zal ik wel gewoon ongesteld worden...
https://ibb.co/7t5gnr6

Hoi hoi CoVo

Nee bij mijn zoontje was ik in juni zwanger kreeg een miskraam en 4 maanden later was ik weer zwanger dus dat ging een stuk makkelijker mijn eisprong moest 1 maart al zijn maar die kwam maar niet had gister pas een positieve ovulatietest normaal moet ik 15 maart ongesteld worden maar nu weet ik het niet omdat me eisprong later was of blijft dat dan gewoon de 15e? Bij mijn zoontje hebben we geen ovulatietesten enzo gebruikt

Dat is inderdaad een beetje dezelfde test als gister Marlies. Nog even afwachten dus. We duimen mee!!

Luvemyfamily, als je ovulatie nu vandaag pas komt (gister positieve test) dan is het verstandig vanaf nu 14 dagen te tellen tot je NOD. Dan heb je idd een latere ovulatie gehad deze cyclus. Het eitje heeft er altijd een bepaalde tijd voor nodig om naar je baarmoeder te gaan, en daarna in te nestelen. En dat kan heus wel 1 of 2 dagen afwijken, maar meer dan dat eigenlijk niet. Dus dan zit je nu officieel op de wachtbank, spannend!

Hai Caroline! Ah bijna van de pil af dus, laatste weekje! En is de decapeptyl dan om je eitjes te stimuleren? En de echo om te zien hoeveel eitjes er zijn? Of werkt het anders? Spannend hoor!

Elfje, ik heb jouw nieuwe NOD op 6 april gezet, maar dat klopt misschien niet? Geef je het even door als het anders is?

@jessie wauw!!! Gefeliciteerd!! Snap dat je het dan nauwelijk kan geloven.

@elfje wat jammer:

@covo, mijn NOD staat op 28 maart. Inderdaad laatste ronde voor de uitslagen in het ziekenhuis. Verwacht dat alles goed is en we nog een half jaar moeten proberen. Gewoon nog niet gelukt:) 

Terug
Bovenaan