Wens: zwanger in 2021

Hee kaa! Ik slik ook tarwekiemolie, gehoord van mijn schoonzussen dat dit goed zou helpen voor de innesteling. Volgens mij is juist mijn cyclus stabieler geworden - 27 dagen. Groetjes

Thanks voor het vragen @covo!
Hier alles stabiel, geen gekke dingen. Voel me niet anders dan normaal gesproken. Ik wacht het geduldig af. Gaat me een stuk beter af dan ronde 1 afgelopen maand. Hihi

@wensje en @babyuitliefde voor jullie dus ook al bijna zo ver. Gaan jullie testen en zo ja wanneer? Ik duim voor jullie!

@kaaa welkom, gezellig dat je meekletst. Ik heb geen ervaring met tarwekiemie. Wel met teunisbloemolie. Daarvan kwam mijn ei eerder. Ik weet dat beide wel ook met timing te maken hebben. Teunis van menstruatie tot eisprong en tarwe van eisprong tot menstruatie?

Ik wil woensdag en donderdag afwachten met testen of ik ongesteld word. Mocht dat niet het geval zijn, dan twijfel ik een beetje of ik in de avond een test zou doen (omdat je ochtendurine beter is) Maar in de avond ben ik samen met mijn man en dan weten we het allebei gelijk en niet over de app / belletje. Hoe hadden jullie dat gedaan? / zouden jullie dat willen doen?

@covo waarschijnlijk 4 april nod. Maar ben nog steeds heel wisselend. 
@wensje ik had het inderdaad ook gehoord. Maar mijn cyclus zat rond de 34/36 tijdens het slikken van de tarwekiemolie vond ik wat lang en nu gestop bij ronde 8 en was de cyclus 30 dagen. Gelukkig werkt het bij jou wel!!

Terug
Bovenaan