Wens: zwanger in 2021

@MHT
Ah ja super leuk om het op die manier te doen! En een hele verassing voor hem natuurlijk! Zo leuk. 
Ik zie ook vaak zulke leuke filmpjes voorbij komen. Maar die van mij zegt, dat hij het niet zou waarderen als ik alleen zou testen. Stugge vent denk hahah. Want verder moet ik wel veel alleen doen, en vraagt ie weinig.

@ gebruiker/W.
Ik snap je! Iedere maand teveel is natuurlijk een teleurstelling. Helaas bied het geen garantie als je op de goede momenten seks hebt gehad :(
Is van meerdere factoren afhankelijk.

Hoi lieve allemaal,
Ik ben nieuw hier, zou ik me bij jullie mogen aansluiten? ? Ik heb het eea van jullie gelezen, gefeliciteerd voor degene die in verwachting zijn en voor de dames die bezig zijn, jullie kunnen het ❤️
Ik ben nu zelf bijna 6 weken zwanger van een tweede kindje. Zondag 28 feb had ik positief getest, ik zat toen op 30 dagen van m’n cyclus. De eerste keer was het 24 dagen, de tweede keer wilde ik sowieso wachten totdat ik op 28 dagen zou zitten en met 30 dagen dacht ik nu ga ik testen en was de test dus positief :)

Liefs

Jammer Marlies! Ik hoop dat je menstruatie dit weekend uitblijft en je straks alsnog goed nieuws hebt!

Spannend Kimmie, misschien dat je eisprong eerder is deze maand dus! Dat is nooit verkeerd! ? V.w.b. het testen, heb ik wel alleen gedaan maar mijn vriend vond dat niet vervelend. Ik heb hem direct gebeld op zijn werk en hij was de rest van de dag uit zijn ritme ? Kwam na afloop thuis met bloemen. ? Tja als die van jou er veel waarde aan hecht, dan samen een spannend momentje van maken?
Met mij gaat het goed! Nu we de 12 weken hebben gehaald valt er een zorg van mij schouders. Nu beginnen de praktische dingen alweer, we hebben ons zojuist al aangemeld voor kraamzorg ? Coronagolf, we hebben begrepen dat we er vroeg bij moeten zijn..

Hai Gebruiker1019, welkom! Zou je jouw naam even willen aanpassen zodat het voor ons makkelijker is iedereen uit elkaar te houden? Snap je teleurstelling hoor! Iedere menstruatie of negatieve test is weer flink balen. Ik duim met je mee dat je niet lang hoeft te wachten! Heb je een idee van je nieuwe NOD?

Hai MTH! Hoe is het met jou inmiddels?

Welkom Phi, en gefeliciteerd! Wat fijn dat je een positieve test hebt! Spannend, genieten!

Ja dit is zeker wel een ja hoor Wensje! Zo zag die van mij er ook uit binnen de afleestijd! Clearblue morgen?

Wat leuk en spannend!!!! Haha tot zover het voornemen te wachten tot donderdagavond ??

@wensje ik zeg ook een ja hoor!!! Gefeliciteerd!!

@covo, dat snap ik. Dat er een last van je schouders valt nu je bij de 12 weken bent. Iedereen het leuke nieuws al verteld? 
Haha ja erg he, dat je daar nu al voor moet aanmelden. Verder veel last van kwaaltjes of valt het mee? 

Ja hoop ook dat hij eerder komt. Gaan het zien. :D mn humeur gaat vandaag mee met het weer haha. Beetje down dag. Weet dat het vanzelf komt. Maar zijn een jaar bezig nu en het wil maar niet lukken. Alsof de teleurstellingen soms minder worden omdat je het toch al gewend bent ofzo? En het andere momejt ze er weer kei hard inhakken. We gaan het zien in het ziekenhuis. Alleen als je in een leeftijd bent waar al je vrienden en kennissen om je heen zwangerschaps aankondigen doen. Dat is dat soms zo pijnlijk en confronterend.  Dan voel je jezelf soms echt heel eenzaam. Had ik het begin ook niet gedacht dat het na een jaar nog niet gelukt zou zijn. En afleiding in de corona periode is aardig lastig haha. Dus wordt je eigenlijk keihard met je zelf geconfronteerd! Ook een goede les soms:D blij dat de forums er zijn

Haha ja zeker donderdagavond niet gehaald. Kan het nog niet geloven! Zeker morgenochtend nog testen. Ik heb sensitive in huis en misschien nog wel even snel naar de winkel.

Terug
Bovenaan