Wens: zwanger in 2021

@mamavanaiden ik ben zwanger en ja ik was echt een dag goed beroerd. En dat blijkt nu de innesteling geweest te kunnen zijn! Hopelijk is het voor je zo xx

Hoi wensje
Ik durf niet teveel te hopen zijn al sinds oktober 2019 bezig dus het duurt wel lang hoor haha
Ik twijfel omdat het voor mijn gevoel te kort is maandag 8 maart positieve ovulatietest dus 12 a 24 uur later zit je op dinsdag of woensdag de innesteling is toch meestal 9 dagen erna maar ik zit dan nu pas op 5a6 dagen me eisprong was al een week te laat deze ronde normaal moest ik vandaag ongesteld worden pff

KimmieX frustrerend! Wel lastig, want de lijn wordt zo dun tussen gezellig proberen een kindje te maken, en sexy hebben omdat het 'moet'. Maar laat dat maar eens los als hij idd 2x op rij geen zin heeft in de meest vruchtbare periode! Maar je weet het nooit meid!

Spannend Jessicaaa! Probeer de laatste dagen nog even relaxed te blijven, voor je het weet ben je weer bij die laatste daagjes!

Wat verwarrend Anneke, ik hoop dat je menstruatie uitblijft hoor. En zo niet, dat het dan maar snel duidelijkheid mag bieden.

Fijn dat het goed ging Blijtoe! Fijn dat jullie jullie afspraak gemaakt hebben en je er op die manier relaxed onder kan blijven. Hopen dat het snel goed nieuws is!

MamavanAiden, ik ben tussen de eisprong en de innesteling een paar ochtenden heel misselijk geweest. Vond ik heel apart. Maar ik hoorde daarna van iemand in deze groep dat dit ook wel eens wordt ervaren wanneer daarna gewoon menstruatie doorbreekt. ?‍♀️ Dus soms weet je het gewoon niet.. Ik hoop het voor je!

Dag dames,
Ik ben een paar dagen niet komen piepen hier...
Vorige dinsdag was ik bij de huisarts voor een bloedname, nadat ik al een week de oplopende testen had (en wekenindicator 2-3 weken). Op vrijdag belde ze me dat hvg op 160 stond wat perfect normaal kon zijn (al had ik precies wel wat meer verwacht gebaseerd op die wekenindicator). Omdat ik sinds de woensdag weer wat bruinverlies had, mocht ik vrijdagavond opnieuw langs voor bloedname (ik had op dat moment het gevoel dat ze dat meer deed om mij gerust te stellen). Ze zou me zaterdagavond wellicht opbellen met goed nieuws, zei ze... Maar helaas... Zaterdagmiddag begon ik erge krampen te krijgen en veel bloed te verliezen... Een paar uur later belde ze me: de waarde was al gedaald naar 152... Opnieuw een miskraam dus, net na onze vorige in januari.
Verdorie toch!

Oh Mie wat verdrietig. Dat vind ik heel vervelend te horen. Zeker omdat je oplopende testen had, en helemaal vanwege de weken indicator, dan hoop je toch dat het goed zit! ☹ Heel veel sterkte meid, rustig aan en neem maar de tijd. ?

@Mie wat verdrietig zeg... heel veel sterkte! 
Ik ben bang dat ik in het zelfde schuitje terecht kom, want wij wilde vanochtend nog een keer de CB wekenindicator doen, omdat we het a.s. weekend aan onze ouders wilde vertellen.... We verwachtte nu 3+ , minimaal 2-3 weken... en nu stond er vanochtend 'niet zwanger'. Helemaal in shock, huilen... nu wachten totdat de verloskundige terugbelt. Maar het zal wel eindigen in een miskraam :( Ben er echt kapot van. Ik heb nog geen krampen of bloedverlies. Zou dit nog goed kunnen komen? 

Terug
Bovenaan