Wens: zwanger in 2021

@Anneke! Ja vreselijk heah dat wachten!! Ik duim met je mee!! 

@kimmie! Aaah ik snap je gevoel hoor!! Maar meid misschien was die ene keer wel genoeg! Mijn vorige zwangerschap had ik een hernia dus mijn rug wilde niet echt, dus toen ook maar 1 keer en het was gewoon raak! 
@Blijtoe! Welkom!!
Mijn NOD komt opeens ook wel erg dichtbij... ik was eigenlijk van plan pas na dag 32 te gaan testen, maar begin toch te twijfelen of ik dat ga redden? verder voel ik me prima, alleen wat moe en af en toe steken in mijn lies... maar ik ga er maar niet teveel vanuit... net als Kimmie ook last gehad van een niet zo'n actieve partner haha! Maar ik probeer me er maar niet druk over te maken.. we gebruiken geen ovulatietesten, dus wie weet net als de vorige zwangerschap gewoon geluk haha! Vermoeidheid zou ook gewoon te maken kunnen hebben met drukte op het werk, kleine meid rondlopen en tjah misschien ben ik wel vaker gewoon even heel moe, maar ja normaal let je er niet zo op haha! 

Ik weet het even niet zo goed meer...vandaag geen bruin of roze verlies meer. Wel gisterenavond na het vrijen beetje helder rood! Deze ochtend mini beetje bruin...en daarna niks meer. 
Mijn tempertuur was vonmorgen plots ook laag, gedaals naar 36,8 dus normaal de start van mijn menstruatie enkele uren later, ik vermoed dus dat die er snel gaan doorkomen, maar vreemd dat dit alles al op 11/12 DPO gebeurt en dan ik dan vandaag niet meer bloedverlies heb.. Ik deed deze ochtend ook een action early test (dom ik weet het) en die was negatief dus ik moet denk ik gewoon wachten tot het doorbreekt...

Aaah super lastig Anneke!! Het kan nog steeds, je bent nog vroeg... maar de kans wordt dan wel steeds iets kleiner inderdaad... even afwachten wat er gebeurd is het enige wat je nu kan doen vrees ik☹️ Ik duim voor je dat je menstruatie toch uitblijft! 

Ik ben erg benieuwd Anneke! Wel heel verwarrend zo, je lichaam kan je soms zo voor de gek houden!!

Vanmiddag heb ik mijn koperspiraal laten verwijderen, ging goed! Vanochtend was ik voor het eerst sinds een week niet meer misselijk. Vanochtend wel één keer even ontzettende kramp gehad. Ik ga ervan uit dat er niks is gebeurd en dat zou ook niet erg zijn. Na mijn eerst volgende menstruatie gaan wij "serieus" aan een de slag. Tijdens de eerste kindewens hadden wij min of meer afgesproken dat we het eerst een jaar zouden proberen zonder ovulatietests etc. , toen na vier maanden zwanger. Wij hadden dit voor nu ook bedacht, dus ben erg benieuwd hoe het nu gaat.

Kan het dat die action early nóg niet positief is?
Aangezien die normaal 4 dagen voor NOD al kan gedaan worden zou er dan toch al iets te zien moeten zijn moest dit toch op zwangerschap uitdraaien? 

Ik heb hier meer verhalen gelezen waarbij de waarden pas later oplopen.. in principe zijn de testen volgens mij pas echt betrouwbaar vanaf je nod, maar helemaal zeker weten doe ik het niet.. ik snap je onzekerheid hierin! Dit is voor mij ook eigenlijk de reden dat ik niet te vroeg wil testen om verwarring en onzekerheid te voorkomen... maar ook ik vind dat heeel erg lastig nu mijn nod dichterbij komt. 

Hoii meiden kan je van een evt innesteling ziek worden? Ik had op 8 maart een mega positieve ovulatietest moest eigelijk op 1 maart al zijn gister uit het niks ineens mega koppijn en misselijk krampen in mijn buik voelde me zo ziek dat ik naar bed ben gegaan. Lijkt me dat een innesteling nog te vroeg is of kan dat?

Terug
Bovenaan