Wens: zwanger in 2021

Oh Jessie ? Ik heb geen antwoord voor je.. Ik hoop het ontzettend, maar een negatieve test kan inderdaad aangeven dat je hormoonniveau gedaald is en er een miskraam aankomt.

Ik denk dat de verloskundige voor nu nog even zal zeggen dat je het even moet afwachten. Als er volgende week nog steeds niets is gebeurd, zou ik alsnog even bellen meid, want dan wil je weten waar je aan toe bent.
Als het dan, om watvoor reden dan ook, toch een foutje was dat je een negatieve test kreeg vanmorgen, kunnen ze dan misschien wel al iets zien bij een vroege echo.

Ik hoop heel hard op een wonder voor je ? Laat je weten hoe het loopt?

Aaah wat is dat ronduit kut zeg Mie en Jessie!! Heeel veel sterkte en Jessie ik duim voor je dat het toch nog goed zou kunnen komen!! 

Dank jullie wel allemaal. Helaas zegt de verloskundige ook dat een miskraam komende is en ik begin ook behoorlijk last te krijgen van mijn onderrug en buik. Zo gek, gisteren was alles voor mijn gevoel nog goed en vandaag is het 180 graden anders. Mijn man is gelukkig heel lief. Ik denk dat ik eventjes een paar dagen wat afstand neem om het te verwerken en weer positieve nieuwe moed te maken. Zie jullie gauw terug x

Oh bah JessieJM en mie zag er zo goed uit nu even rustig aan doen om dit te verwerken zo jammer en balen en weet niet zo goed het te verwoorden maar  je hebt zo goede hoop na de testen en dan krijg je dit heb het zelf ook gehad in september met 3 dagen positief en bloed positief en daarna echo na 3 week en  niks te zien van een zwangerschap grond zakt onder je weg op dat moment echt een weekend last van gehad ik hoop dat het snel raak is bij jullie en dat het goed verloopt

Vandaag laatste pil genomen en vanaf afgelopen zaterdag decapeptyl aan het spuiten volgende week.donderdag de eerste echo en dan hoor ik meer wat de bedoeling is eindelijk het gevoel dat er weer wat gebeurt naar de lang gekoesterde kinderwens ??? we komen dichterbij gelukkig 

Terug
Bovenaan