Wens: zwanger in 2021

Hmmm me bericht is niet geplaatst. Ok proberen we het nog een keer. Allereerst @JessieJM Gefeliciteerd! 

@babyuitliefde, he wat balen. Hopelijk word april gewoon onze maand!☺️

@covo @jessiejm @kimmiex, helaas was het toch gewoon mijn menstuatie die begon en geen innestelingsbloeding. Heel vreemd, heb een kortere cyclus dan normaal, maar met een late eisprong. Kan me alleen maar bedenken dat het komt van de werkstress die ik 2 weken geleden had. Kreeg geen hap door me keel voor een paar dagen ervan. Wel goed gedronken.
Nou ja deze maand heb ik eindelijk me intake bij de fertiliteits kliniek en moet me man weer zijn testosterone laten controleren. Die bleek bij de uroloog aan de lage kant te zijn. 

Hoi hoi,

Ik sluit mij ook aan. Mijn man en ik hebben de wens voor een tweede kindje. Onze dochter is nu 2 jaar, het begint voor ons beide weer erg te kriebelen. Morgen laat ik mijn koper spiraal verwijderen bij de huisarts. 
Altijd een regelmatige cyclus gehad en ik denk dat dit na het verwijderen van de spiraal niet anders zou zijn. 

Mijn eisprong voel ik vaak heel duidelijk en sinds de laatste eisprong (rond die periode ook sex gehad) elke ochtend last van ochtendmisselijkheid, ik verwacht dat het niks is, maar het voelt wel precies hetzelfde als bij mijn eerste zwangerschap. In de loop van de dag wordt de misselijkheid minder en verdwijnt het. Op 24 maart zou ik ongesteld moeten worden (nod is dat toch?, ik zit nog niet zo in de afkortingen), mocht ik overtijd zijn, dan zal ik een test doen.

Nog even een sidenote: Ik heb een te traag werkende schildklier (ziekte van Hashimoto, heb ik als "cadeau" gekregen tijdens mijn eerste zwangerschap) , daarom mijn huisarts ook al ingelicht en advies gevraagd of ik mijn medicatie moet verhogen. Schildklier heeft goede waarde om zwanger te worden. De internist had toen der tijd ook aangegeven dat zolang de waardes goed zijn, je evenveel kans hebt op een zwangerschap dan normaal. Vond ik toen heel fijn om te horen. 
Ik vind het heerlijk om op dit forum zo vrij uit te kunnen kletsen over de kinderwens etc. Zo fijn!! 

Sunflower wat jammer! En vreemd ook wel toch? Misschien heb je gelijk en ligt het aan stress, maar het blijft wel een beetje apart. Je menstruatie is helemaal doorgezet? Fijn dat je binnenkort naar de kliniek kan. Kijken ze alleen naar je man, of worden er naar andere dingen gekeken?

Hai Blijtoe, welkom! Als je morgen je spiraal verwijdert, is het dan mogelijk dat je afgelopen eisprong zich nog innesteling? Ik weet niet precies vanaf wanneer het proces geblokkeerd wordt door de spiraal.. Uiteraard hoop ik dat het idd wel al raak zou zijn, hoe mooi zou dat zijn? Veel succes!

Marlies, ik ben zo benieuwd hoe het nu met jou is?

Anneke, hoe voel jij je?

Baby uit Liefde, ik hoop idd dat het snel raak is meid. Die teleurstellingen zijn voor iedereen slopend hoor. ?

Heel erg fijn dat het met zijn allen lukt de lijst bij te werken meiden, dank jullie wel!

Hey Covo, vandaag 11 DPO hier en ik heb vandaag wat roze/bruine afscheiding, heel weinig maar toch..
Ik ben dus beetje de hoop kwijt voor deze ronde aangezien het vorige maand exact hetzelfde was, dan wel enkel roze maar dat begon ook op 10/11 DPO en bleek de voorbode van mijn menstruatie op 14 DPO...

Ah wat irritant Anneke! Ik wil wel zeggen dat het natuurlijk geen garantie is, en het ook een innesteling zou kunnen betekenen, maar dat zal je gevoel misschien niet veranderen. Ik hoop wel dat je het mis hebt hoor! De laatste daagjes nog even afwachten!

Ja ik heb ergens nog een beetje hoop, het bruinverlies is ook echt minimaal...kan enkel afwachten de komende dagen, heb wel ook lage rugpijn en venijnige steekjes onderaan rechts in mijn buik...ppff vreselijk dat "wachten" 

Ben even chagrijnig. Hahah
Zei toch vorige week dat ik het gevoel had dat mn eisprong eerder was. En ja, het weekend positieve test gehad. 
Vrijdag voor het laatst gezellig gehad. Mn vriend had het druk het weekend. En gisteravond zag ik hem pas weer dus geprobeerd, maar hij had geen zin.
Maak hem net wakker, om het nog even te proberen. Maar hij wil nog even slapen. Zucht hahah

In principe is vrijdag genoeg maar vind 1 keer erg weinig. Eisprong is al geweest, slijm is niet draderig en doorzichtig meer. 
Dus hoop is een beetje weg. Op naar de afspraak in het ziekenhuis dan maar.. 

Terug
Bovenaan