Wens: zwanger in 2021

Hoi allemaal,

Ik meld mezelf hier ook eventjes
Mijn man en ik hebben een dochtertje van 10 maanden en afgelopen januari een miskraam gehad.

Zwanger worden van ons dochtertje ging niet vanzelfsprekend. 2,5 jaar en uiteindelijk toch op de natuurlijke manier zwanger geworden.

Momenteel heb ik een cyclus tussen de 28-30 dagen, nooit stabiel geweest ook voor mijn eerste zwangerschap niet. Maar ook nooit langer dan 30 dagen.

Nu heb zit ik al op cyclusdag 34, verschillende symptomen zoals continue misselijk, pijnlijke borsten en zwaar emotioneel.. maar zwangerschapstest is negatief.

Dus even balen en desnoods over twee dagen nog een keer testen als menstruatie niet komt.

@jessiem, @mie wat verschrikkelikk voor jullie! Hoop dat jullie het een plekje kunnen geven♡

Hier wordt nu keurig de ovulatie testen en temp° bij gehouden. Volgens de App zou van het weekend de ovulatie zijn. Maar de testen zijn nog erg licht dus ben benieuwd.. 

Jessie, mocht je dit lezen, ik vroeg me af hoe het met je ging?

Mie, voor jou dezelfde vraag, hoe gaat het met je?

Hoi LouLou, welkom. Gezellig dat je meekletst. Hoe is het inmiddels, weet je al iets meer?

Wat balen Anneke! ☹

Fijn Caroline! Vind het voor jou zo mooi dat het weer loopt en je weer vooruit kunt kijken! Spannend volgende week! Ik ben benieuwd hoe het verder gaat!

Hoe is het met de meiden die bijna bij hun NOD zijn?

Terug
Bovenaan