Wens: zwanger in 2021

@CoVo:
Welja, dat gaat... een drukke week, en op zich is dat wel goed. Veel tijd om na te denken is er niet. Anderzijds voelt het raar om maar gewoon 'door te doen', en te doen (tegen het merendeel van de mensen die ik zie doorheen de dag) alsof er niets aan de hand is. Het was nog heel pril natuurlijk, dus lichamelijk valt het best mee (ik kan me voorstellen als je al wat verder bent dat het lichamelijk ook veel minder een pretje is). Morgen moet ik langs de huisarts om bloed te nemen (en te kijken hoever de waarde al gedaald is). Naar de gynaecoloog moet ik terugbellen van zodra mijn maandstonden er nog eens doorkomen, en dan gaan ze me kort daarna inplannen om te kijken of alles er normaal uit ziet. Dat lijkt nu enorm veraf...

Super lastig Mie! Zeker omdat de meeste mensen om je heen het gewoon niet weten.. je moet nu vooral even doen waar je je zelf het beste bij voelt.. even afstand nemen of juist hier van je afpraten! We zijn er voor je! En ook voor Jessie uiteraard!!
aaah balen Anneke!!
Hier nog alles rustig.. buiten dat ik heel moe ben voel ik me ook gewoon prima, maar de vermoeidheid kan ook zijn omdat er een menstruatie aan zit te komen haha of omdat ik een dreumesje heb rondlopen die 's avonds gelijk gaan slapen even uit haar woordenboek heeft geschrapt?Ik heb me voorgenomen pas na het weekend te testen als dan mijn menstruatie nog uit is gebleven.. 

Hi allemaal, wat mooi dat er weer wat positieve testen bij zijn gekomen!! Gefeliciteerd hoop dat alles goed gaat met de inmiddels zwangere dames?!
Voor alle dames met verdrietig nieuws wat baal ik voor jullie zeg! Het lijntje tussen blijdschap en verdriet blijft zo dun. Geef jullie verdriet de ruimte om er te zijn!!

@Covo hoe is het met jou??

Hier weer eens een update; nu 7 DPO voel me goed voel niet zo veel gister had ik wat last van mn borsten maar dat zegt niet zo veel. Wat ik wel heb is een enorm uitslag in mn nek... dit had ik ook bij de zwangerschap van mn dochter. Toen begon het op 8 dpo ofzo en later bleek dat dit door de hormonen kwam.. dus dat mn hormoonbalans nu veranderd zegt dan ook
weer niet zo veel. Is dat voor een menstruatie aankomende week of toch een innesteling of zwangerschap. Merk dat ik door dit symptoom moeilijk mn hoofd op hol kan laten gaan haha ben er dan ineens toch heeel veel mee bezig!!

Nog even geduld.. succes aan alle dames op het wachtbankje!

Goedemorgen dames! Veel sterkte voor de dames bij wie het niet goed is blijven gaan. Ik kan me niet voorstellen hoe jullie je moeten voelen ?
Ik zit nu op dag 9 a 10 na eisprong. Volgens mn normale cyclus nog 7 dagen wachten, dan zit ik op een cyclus van 26 dagen.  Zou wel inhouden dat ik dan een vrij lange lf heb. Ben blij dat ik het redelijk los kan laten op t moment. Hou me niet veel bezig met dingen die ik voel, dat is wel eens anders geweest.
Wel last van zeer gevoelige borsten, met name de tepels. Maar dat verminderd wel wat. Nog aanwezig maar voel het niet continu meer. Verder wat moe, maar dat kan ook heel goed door werk, crisis, alles met elkaar komen haha. Dus we wachten het nog even af!

Hallo allemaal, 
Gefeliciteerd voor de dames met een positieve test, hopelijk gaat het allemaal goed!
Natuurlijk ook veel sterkte voor diegene waar het niet goed is gegaan, echt balen :(.
Ik twijfel of ik nu  op het wachtbankje zit of dat ik toch nog aan het wachten ben op mijn eisprong. Ik dacht dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad. Normaal voel ik die altijd (dacht ik) en gisteren had ik dezelfde pijn als wat ik normaal als eisprong bestempel, maar ik ben deze maand voor het eerst mijn temperatuur aan het bijhouden en nu is de temperatuur van vandaag gewoon hetzelfde als gisteren (ik doe verder niets met ovulatie testen, omdat ik dus dacht dat ik het toch kon voelen, dat temperaturen was gewoon als extra bevestiging). Ben dus nu even een beetje in de war. Ik denk dat ik dan gewoon maar even moet afwachten en kijken wat mijn temperatuur de komende dagen gaat doen. Nog meer wachten dus ;).

Gefeliciteerd dames met een positieve test, hopelijk gaat alles goed met jullie! Veel sterkte voor de dames waarbij het niet goed is gegaan. Geef je zelf de tijd, rust en ruimte om het een plekje te geven.
Hier is het nog rustig. De dagen zijn voorbij gevlogen voor m'n gevoel. Het ging me makkelijk af m'n gedachten te verzetten en om er relax in te staan. Echter valt dit me sinds gisteren tegen haha. Elk pijntje in m'n rug of buik die ik voel, of iedere (nacht)misselijkheid laat me twijfelen wat dit nu is. Beeld ik me het nu in of niet? Elke keer als ik iets denk te voelen, ren ik naar het toilet om te zien of de menstruatie toch gaat doorbreken hahaha 
Morgen zou m'n NOD zijn, volgens de app dan. Geen idee hoe alles loopt gezien we geen testen oid hebben gebruikt dit keer. Dat geeft ook wel rust. Normaliter heb ik de dag voor m'n NOD al wat licht bloedverlies, alvorens het echt doorbreekt. Tot nu toe dus nog niets te bekennen, hopelijk blijft dat zo. We hebben samen afgesproken dat we niet direct gaan testen maar echt minimaal een week afwachten, zeker om teleurstelling als de vorige keer te voorkomen :( Ik zeg: duimen maar! 

Balen LouLou!
Hoe gaat het met jou Steefeef?
Hier nu op dag 29 van mijn cyclus en tot nu toe geen menstruatie.. vanmorgen had ik heel erg het gevoel dat het eraan zat te komen, maar dat gevoel is inmiddels ook weer weg.. dus even duimen draaien nog maar. Wil niet te vroeg testen om een teleurstelling als vorige maand te voorkomen. Vorige maand zette de bloeding op dag 32 door. 

Terug
Bovenaan