Wens: zwanger in 2021

Spannend Jessica! Hopelijk goed nieuws voor jou. Heb je verder ergens last van? 

Mn bericht post niet dus poging 2. Ik heb ook het gevoel dat mn menstruatie door zou komen. Vandaag echt 1000x naar het toilet geweest omdat ik dacht het te voelen. Op een gegeven moment dacht ik met afvegen een licht roze stipje te zien, geen idee of dat zo is en wat het zou zijn.

Voel me verder prima, op wat onder buikpijn en wat rugpijn na nergens last van. Voel me totaal niet zwanger en dat maakt me onzeker. Ik ga het de komende week nog maar eens aan zien of er wat gaat gebeuren.... 

Waar ik nieuwsgierig  naar was en soms ook wisselende dingen over lees. Kan een test op je nod, zoals bijvoorbeeld de cb digitale test met weken indicatie, ook vals negatief zijn?

Wat steken in mijn buik en vreselijk moe.. maar ja dat kan allebei ook met een aankomende menstruatie te maken hebben haha! Vorige zwangerschap had ik ook heel weinig verschijnselen vooraf. Ik probeer er nuchter in te staan en maar rustig af te wachten, maar poeh dat afwachten is wel een ding hoor! Ik hou maar in mijn hoofd de menstruatie komt er aan, dan is de teleurstelling niet zo groot.
Zoo spannend ook bij jou Steefeef!! Ik duim echt voor je!! 

ik lees altijd dat een test pas vanaf 5 weken, dus week na nod echt betrouwbaar is. Daarentegen lees je ook dat er best wel mensen zijn die pas later positief testen. 

Ah we zitten in hetzelfde schuitje Jessica. Super shit he.
Ik snap je volkomen en ga hard voor je duimen. 

Had net weer niks, dus ik weet het ook niet. Ik houd me ook maar voor dat het niet raak is, kan het altijd mee vallen. Had het net met mn vriend erover en die zou het wel even lastig vinden, mocht ik ongesteld worden. Hebben we dan wel echt genoeg gedaan om het te laten slagen....
Heb in mn app de melding aangezet dat als ik 15 dagen overtijd ben, een melding krijg en kan testen. Maar man, nu nog 2 weken wachten haha duurt lang! 

Ja, dat lees ik ook van de testen na week 5 Jessica. Alleen soms inderdaad ook dat sommige op of dag na de nod positief testen. 
Ik herinner me dat ik dat in juli vorig jaar ook had, op of paar dagen na nod positief. Helaas wel een miskraam uiteindelijk. 

Ja zitten echt in hetzelfde schuitje!! Ik duim ook echt voor jou!! 

Ja dat is wel heel begrijpelijk! Ook al hou je je echt voor dat het niet raak is; toch blijft er teleurstelling! En ik mag echt niet klagen hoor!! Is pas ronde 2, maar vorige maand toch een klein beetje kunnen proeven van het gevoel ondanks dat ik de hele tijd toch het gevoel had dat het niet goed zat... 
Ja 2 weken duurt dan opeens lang inderdaad!!
Ik gun het je zo!! Zeker na de miskraam en de klap van vorige maand!
Ik had de vorige zwangerschap op nod positieve test einde van de dag. 

Ja zitten echt in hetzelfde schuitje!! Ik duim ook echt voor jou!! 

Ja dat is wel heel begrijpelijk! Ook al hou je je echt voor dat het niet raak is; toch blijft er teleurstelling! En ik mag echt niet klagen hoor!! Is pas ronde 2, maar vorige maand toch een klein beetje kunnen proeven van het gevoel ondanks dat ik de hele tijd toch het gevoel had dat het niet goed zat... 
Ja 2 weken duurt dan opeens lang inderdaad!!
Ik gun het je zo!! Zeker na de miskraam en de klap van vorige maand!
Ik had de vorige zwangerschap op nod positieve test einde van de dag. 

Terug
Bovenaan