Wens: zwanger in 2021

Gefeliciteerd zwangeren!
Wij hebben niet zulk best niet gekregen. Ik wilde mijn spiraal er pas in april uithalen maar helaas weten we niet of we nog zwanger kunnen worden. Mijn moeder is haar baarmoeder verloren voordat ze in de overgang ging want die was aan het verschrompelen. Nu schijnt bij mij hetzelfde aan de hand te zijn. De kans is 20% dat ik überhaupt nog ooit zwanger zou kunnen raken.
Super rot dit maar het is niet anders. We gaan het gewoon proberen maar hebben niet veel hoop.
Ik vind het wel fijn te lezen als er anderen zwanger zijn. Ik leef met jullie mee.
Ik heb natuurlijk al een super lief ventje rondlopen en we hebben geaccepteerd dat dat waarschijnlijk ons enige kindje zal blijven.

Hee Dames hoe gaat het met jullie?

Pff wat vervelend mamavanaiden. :( heel erg balen. Fijn dat je je vriend zover hebt voor een verwijzing. Jij al eens doorverwezen? Daar zit ook natuurlijk ook wat wachttijd op. .

Hier eigenlijk rustig voor het eerst sinds een tijd. Altijd veel last van spotting. Maar ik roep het niet te hard, ik moet nog even. 
Eerste maand zonder teunisbloemolie. Eisprong was eerder dit keer. Vorige week maandag. Nu op DPO7. 
De 2 dagen na de eisprong flinke ovulatiebloeding. Daarna werd het kalm. Tot gister even een streepje roze. Dus dacht, ja gaan we weer. Tampon in. Maar daarna is er niks meer gekomen. Dus wachten weer af..

Spannend Kimmie! Houdt ons op de hoogte!

Spiraal gaat er vrijdag uit. Vanochtend voor een echo geweest. Ziet er niet al te best uit. 1 eileider lijkt niks meer te doen.

Oh jeetje, wat spannend Rambo.
Gaan ze nog verder onderzoeken? 
Wat ontzettend heftig zeg. Vind dat je er ondanks alles aardig goed op reageert. Zijn er wel eventuele behandelingen mogelijk?

Ach ramboo wat naar :( niet leuk zeg. Echt stom! Doe je goed, zo snel mogelijk de spiraal eruit. En hopen dat de andere eileider wel nog 'voldoende' doet dus..
Kimmie spannend!

Terug
Bovenaan