Wens: zwanger in 2021

Een goedenavond dames!
Nou, ik denk hier toch mn menstruatie doorgebroken, al verloopt dit zo anders dan normaal. Heb de eerste 2 dagen vrij veel last van krampen altijd en moet meerdere keren verwisselen.
Maar al met al sinds gister denk max 1 tampon?‍♀️ begrijp er helemaal niets van. Ook geen klachten, heel af en toe een keer een klein krampje en wat hoofdpijn maar that's it.
Weet niet wat ik er van moet maken, maar hou het er maar op dat we ronde 10 in zijn gegaan.

Ik heb woensdagmiddag een vroege test gedaan omdat ik het allemaal niet kon plaatsen. Die gaf een minuscuul tuurstreepje die niet op de foto genomen wilde worden. Dus eigenlijk als negatief beschouwd. 
Excuus als het teveel info is haha, maar zit nu op dag 2 van mn menstruatie, maar net wat ik zeg, vandaag aan het werk geweest van 9 tot kwart voor 6, thuis naar het toilet, met het idee wordt toch wel eens tijd nu, maar zag het wit er nog doorheen zeg maar. Terwijl ik bij een "normale" cyclus op dag 2 toch echt wel 3 a 4 tampons op een dag nodig ben.
Dus ik vind het allemaal maar bijzonder deze maand haha

Nee na die ene keer niet meer. Was die dag dat ik eigenlijk vanaf 's ochtends al zo in de war was. En gister en vandaag weer aan het werk dus eigenlijk gewoon geen tijd voor gehad. 
Vind het ergens ook gek van mezelf dat ik er nog zo mee bezis ben. Normaal gesproken bij de eerste druppel al is het balen en gewoon weer verder. Maar het laat me maar niet los dit keer. 
Misschien toch maandag maar een testje doen als het zo minimaal blijft verlopen dit weekend

Ja inderdaad, kan me voorstellen dat je erdoor door de war bent. Zeker als je eerste test twijfelachtig was, kun je het misschien toch uitsluiten met een tweede test? Anders blijf je misschien twijfelen omdat je menstruatie zo apart verloopt?

Terug
Bovenaan