Wens: zwanger in 2021

@Alyda Jeetje ik herken dit zo erg!! Direct aan het balen, dat mag en laat dat ook toe. Toch hoop ik heel erg dat het niks is en duim ik voor je.   

Hier ook zo'n dag. Waar het vage krampjes waren heb ik vandaag al 2x een moment gehad dat ik rugpijn had en dacht nu komt de menstruatie ... naar de WC gegaan en niks te zien. Ergens heb ik hoop maar heb ik ondertussen ook de hoop weer opgegeven.. stom eigenlijk hoe onze emoties werken en een loopje met je nemen.  Morgen of vrijdag is mijn NOD dus het kan oprecht een menstruatie zijn die eraan komt. zucht.

@Steefeef, balen zeg! helemaal niet leuk 

Dames dank jullie wel. Het helpt al enorm om te horen dat ik echt niet de enige ben die direct zo intens reageert?
Ben even gaan liggen nog en de wereld ziet er al een beetje beter uit weer. Ik wacht het rustig af tot vrijdag. Blijft een rollercoaster waar we toch elke keer weer mee te maken krijgen.. 
Denk elke maand wel wat te voelen enzo, maar deze maand is qua gevoel zo anders geweest dat ik echt het idee had dat het wel eens gelukt zou kunnen zijn. Die intense rugpijn daarentegen heb ik al heel lang niet meer gehad rondom mn menstruatie, maar is me niet geheel onbekend van 2 jaar terug voordat ik weer met de pil begon.
@liefsvan, we gaan gelijk op dan wat betreft nod. Ga voor je duimen!

Ik sluit me ook weer even aan. Deze cyclus hebben we er geen druk op gezet, ik heb niets gelezen, niet fanatiek symptomen zitten loggen, gewoon genoten en afgewacht. Mijn NOD is vrijdag maar afgelopen maandag kreeg ik al bruin/roze afscheiding. Het eerste wat ik dacht was innestelling, mijn cyclus is maar 24d en maandag was ik 10 of 11 dpo. Helaas bleef die afscheiding aanhouden en heb ik nu last van menstruatiekrampen en rugpijn (afgelopen cyclussen niet zoveel last van gehad). Het is nu ook aan het doorzetten wat maakt dat deze cyclus maar 22 dagen was. Daar maak ik me dan natuurlijk weer wat zorgen om. Zijn er hier nog meiden met zo een korte cyclus? Ik heb mijn portie balen al gehad en wil nu weer hoopvol naar volgende ronde uitkijken. Misschien brengt de lente ons meer geluk :)
Ik duim voor de dames op het wachtbankje en veel sterkte/succes voor diegene die naar de volgende ronde gaan. 

Thnx all!
Het besef was er gisteren al, dus verdrietig ben ik er niet meer om. Door naar de volgende maand.
Ik zal morgen nog even mn nieuwe nod bij werken. 

ik kan m'n NOD niet bijwerken in het overzicht. Als ik op de link klink moet ik een onedrive account aanmaken, helaas heb ik deze niet.
Hebben meer meiden hier 'last' van?

Terug
Bovenaan