Wens: zwanger in 2021

Willen jullie het nog eens proberen?

Vanmorgen viel me op dat de lijst per ongeluk door iemand was weggegooid. Hij staat in mijn One Drive, maar iedereen zou hem gewoon moeten kunnen bewerken. Ik heb hem terug gezet in de map, maar misschien heeft dat de link aangetast.

Deze link is nieuw. Als het nog niet werkt, zal ik de lijst in een Google sheet zetten.

Hoi dames, 

Ben wat stiller geweest maar heb alles mee gelezen. @jessicaa gefeliciteerd! Wat super leuk voor je! 

Ik zit nu 2 dagen voor ovulatie en oo wat ben ik moe. Heb ook echt soort van steken/ krampen in inderbuik. Is geen ongesteldheidspijn maar wel op de zelfde plek. Heb maar een warme kruik gepakt. Iemand enig idee waar dit van zou kunnen komen? Heb ook meer hoofdpijn dan normaal. 

Kan er weer in? oh jee hoop niet dat ik dat was haha!!?Heb op de computer gisteren de datum van positieve test neergezet, maar daarna nog kunnen openen op telefoon dus denk het niet haha. 

dankjewel baby uit liefde en ook alle anderen bedankt nog voor de felicitaties!

Mmm klinkt niet fijn! Herken het zelf niet, maar wel apart inderdaad!

@babyuitliefde ik herken dit als ovulatiepijn enkele uren voor het springen begind dat bij mij en als het weg is is ook mn eisprong geweest.

Hier vanmorgen toch een test gedaan vandaag of morgen NOD maar vandaag spier wit (kruidvat 2v5) ik wacht het nu maar gewoon af maar ga er vanuit dat ik dus ongesteld ga worden. Had gister al zo'n voorgevoel door de rugpijn die ik had. Die overigens wel weer weg is gegaan.
Ben er echt even verdrietig van gelukkig heb ik de ochtend klanten en heb ik afleiding..

@babyuitliefde ik herken dit als ovulatiepijn enkele uren voor het springen begind dat bij mij en als het weg is is ook mn eisprong geweest.

Hier vanmorgen toch een test gedaan vandaag of morgen NOD maar vandaag spier wit (kruidvat 2v5) ik wacht het nu maar gewoon af maar ga er vanuit dat ik dus ongesteld ga worden. Had gister al zo'n voorgevoel door de rugpijn die ik had. Die overigens wel weer weg is gegaan.
Ben er echt even verdrietig van gelukkig heb ik de ochtend klanten en heb ik afleiding..

Hoi hoi,

Jessicaa gefeliciteerd met je zwangerschap!! 
@babyuitliefde de klachten die jij omschrijft herken ik ook bij mijn eisprong, ik vind het altijd handig, want dan weet ik precies wanneer de eisprong is. 

Ik ben vandaag ongesteld geworden (één dag later dan verwacht) ik ben blij! Dit laat toch wel zien dat mijn cyclus niet anders is, dan toen ik de spiraal nog had. Ik ben er dus niet rouwig om. 

Op naar de volgende maand!!

@Blijtoe; Dankjewel!! Fijn om te horen dat je een normale cyclus hebt! Dan weet je ook de standaard een beetje waar je vanuit kan gaan!! Hopelijk ook voor jou snel een positieve test!!??

Terug
Bovenaan