Wens: zwanger in 2021

Jaa idd. Wacht het het weekend nog even af, kijken hoe het zich ontwikkelt. En dan zien we het wel. Gewoon aan het werk ook dus wel wat afleiding, dat is prettig.
Maar voel me ook zo stom haha, denk je oké, menstruatie, dus we kunnen weer verder. Maar dat het me dan toch zo bezig houdt nog, heb ik normaal nooit. Is een beetje álles  bij elkaar denk ik

Hoi
Hier donderdag een echo gehad En ben nu menopur erbij aan het spuiten om de eitjes te laten groeien dus dubbele hormonen hier mijn vriend zoekt al.dekking??  donderdag mag ik weer naar het ziekenhuis en dan gaan ze kijken hoe ze groeien en dan denk ik vaker een echo om in de gaten te houden maar  dat hoor ik donderdag we komen steeds dichterbij onze wens is ? hopelijk snel de punctie en dan de terug plaatsing 

@Carolinerkj, wat fijn dat er schot in de zaak zit! Succes!
Heb besloten om morgen maar een test te gaan doen voor werk aan, gewoon om het uit te sluiten. Vandaag zo'n 2 druppels oud bloed gezien, verder niets?‍♀️ voor mn eigen gemoedstoestand dan toch maar testje wagen, dan kan ik het loslaten. 
Voor nu maar lekker slapen!

Nou ladies, test was mega wit. Dus deze ronde gewoon een heel gekke, lichte menstruatie gehad denk ik maar?‍♀️ begrijp er niets van, maar toch maar gewoon loslaten nu.. 
Gaan weer optimistisch verder in de volgende ronde! 

Terug
Bovenaan