Wens: zwanger in 2021

Ladies goedemorgen!

Het is inmiddels allemaal bezonken en we zijn in de wolken? heeft even geduurd, beide vrij drukke week gehad met werk, verhuizing van vrienden, irritante exen en noem maar op? maar gister eindelijk even de tijd gehad met zn tweetjes om rustig te laten landen dat er een kleintje komt!

Onze kat is al 1,5 a 2 week compleet van slag, dat valt nu ook te plaatsen, die heeft het al lang in de gaten. Grappig om te merken?

Wil een ieder nog heel veel succes wensen en ik blijf af en toe wel buurten! Veel te leuk hier en benieuwd hoe het iedereen vergaat!

Ben ontzettend blij voor jullie Alyda!Geniet ervan!

Welkom Mirtje! Zet je jezelf op hey lijstje erbij? Best een pittig verhaal van je eerste kindje, fijn dat alles uiteindelijk wel goed komt. Wel even spannend geweest denk ik?

Hoi Dames, 

pff wat duurt het wachten toch lang! 

Vandaag 5 dagen voor nod en heb wat spotting in mn slipje. Klein beetje bruin. Wie weet een innesteling? Zou dat kunnen? 

Het kan ook het begin van de menstruatie zijn natuurlijj.. 

Spannend Baby uit Liefde! Heb je vaker vroeg voor je NOD last van spotting? Zo nee zou ik zeker denken dat het ook door een innesteling kan komen hoor. Ik duim met je mee!

Hi CoVo, nee dat heb ik nooit. 

Altijd op de dag dat ik ongesteld moet worden meteen helder rood bloed. Ik voel dat meestal ook aankomen door de buikpijn. 

Heb nu nergens last van. En zag het ineens. 
Wat spannend zeg. Lees nu dat dit inderdaad een innesteling zou kunnen zijn. 

Welkom mirtjemirtje spannend lijkt mij na zo'n eerste zwangerschap om weer voor een 2de te gaan 
Baby uit liefde lijkt op innesteling als je dit nooit hebt gehad maar kan alle kanten nog op hopelijk is het raak ik ga duimen voor je
Alyda gefeliciteerd nu lekker genieten 
Hier donderdag zaterdag en zondag echo gehad 6 eitjes die goed groeien en nog 1 die ook steeds groeide maar waarschijnlijk niks in  zondag pregnyl gespoten en morgen punctie spannend maar heb er ook wel zin in hopelijk veel.bevruchtingen 

Helaas ongesteld geworden dus naar de volgende ronde. 
In mei hebben we een afspraak met de gynaecoloog na een jaar proberen. Dat is ook wel even spannend.. 

Baby uit liefde, wat spannend! Wanneer ga je testen? 

@Kaa, wat balen :( Spannend van de gynaecoloog, maar denk ook wel prettig dat jullie dan wat hulp kunnen krijgen? 

Terug
Bovenaan