Wens: zwanger in 2021

MarliesBB ik ga denk ik op NOD testen. De laatse keren altijd precies op NOD toch ongesteld geworden. Dus nog even afwachten. 

Kaa wat spannend! Hopelijk krijg je meer inzicht in waarom het nog niet gelukt is. 

Nou na ronde 1 ben ik helaas ongesteld geworden. Ik had geen grote hoop want dit was mijn eerste normale cyclus na spiraaltje verwijderen, maar toch baalde ik wel. Je hoopt er toch stiekem op. Ook had ik mijn ovulatie verkeerd ingeschat. Ik lette meer op mijn afscheiding en vrolijke bui, maar 5 dagen later werd ik ongesteld. Misschien toch maar eens ovulatietest aanschaffen. Wel weet ik nu dat mijn cyclus redelijk gemiddeld is met 28/29 dagen. Nou met goede hoop de volgende maand in. 

@Baby uit liefde, knap dat je nog kan wachten! :) Blijft nog even spannend dus!

Jammer MarieClairetje. Ook al is het je eerste ronde, je mag natuurlijk wel even teleurgesteld zijn. Vol goede moed weer een nieuwe ronde in inderdaad!

Spannend hoor Baby uit Liefde! Heb je deze week wat afleiding?

Oh Caroline wat fijn dat je 6 goede eitjes hebt! Hoe gaat het nu verder, worden deze alle 6 bij de punctie gehaald? En dan beslissen jullie samen hoeveel jullie laten terugplaatsen? En hoe gaat het dan met de overige eitjes? Spannende week voor jou zeg!!

Jammer Kaa! Spannend dat je een afspraak hebt. Maar ook wel fijn denk ik? Wat Marlies ook zegt, get gevoel dat je misschien wat antwoorden of hulp krijgt?

Jammer MarieClairetje! Mag je van balen hoor, ook in de eerste rondes! Tja, ovulatietesten kunnen fijn zijn, kunnen ook druk opleveren. Dat is echt persoonlijk. Dus doen waar jullie je goed bij voelen. Het kan wat rust geven als je nu merkt dat je baalt van het verkeerd inschatten van je eisprong. Hopelijk helpt het jullie!

Hoe is het met jou Marlies?

CoVo ja ik moet de hele week gewoon werken. Mijn werk gaat gewoon door en kan dus gewoon naar het kantoor. Genoeg afleiding dus. 

Ook al wil ik graag testen, ik weet van de vorige keren dat ik elke keer precies op NOD ongesteld wordt. Dus wil niet eerder testen ivm negatieve uitslag. 

@CoVo, vooral gespannen ben ik, haha. Maar ik heb wel (net als jij, Baby uit liefde) besloten dat ik echt nog even wacht met testen tot mijn NOD. Vorige maand begon ik al heel vroeg met testen en had ik een tuurstreepje op m'n Kruidvat test, wat achteraf dus niks bleek te zijn. 
Ik heb wel last van zere borsten (maar dat kan ook zijn omdat ik ongesteld moet worden) en heel onrustige darmen. Gelukkig ben ik ook gewoon aan het werk, dus genoegafleiding ook!
Hoe is het met jou? Gaat nog steeds alles goed? 

Hi dames, 

Vandaag 3 dagen voor NOD dat toch wat helder rood in mn ondergoed. Ben benieuwd of dit door gaat zetten. Ben er bang voor. 

Afgelopen 3 rondes percies op NOD ongesteld geworden. Dus we apart dat ik nu 3 dagen te vroeg ben.. 

Kaa jammer maar er word nu verder gekeken en dat is ook wel fijn denk ik
Marieclairertje jammer en de teleurstelling mag net zo erg voelen als bij zoveelste hopelijk volgende keer wel raak 
Baby uit liefde spannend hopelijk zet het niet door en is het een addertje die gesprongen is bij de innesteling zolang je er geen last bij krijgt is er nog alle kans
Covo hoe gaat het met jou en je kindje?
Hier vanochtend de punctie gehad is me erg meegevallen bijna niks gevoeld alleen 1 prikje bij de linker eileider konden helemaal meekijken hoe ze ze opzoog en later een stukje hoe ze in het lab de eitjes eruit pikken ze hebben uiteindelijk 10 eitjes eruit kunnen vinden en donderdag horen we of er bevruchtingen zijn ontstaan en dan hebben we vrijdag  de terugplaatsing voor nu rustig aan doen en veel drinken 

Terug
Bovenaan