Wens: zwanger in 2021

MarliesBB oee voor jou ook spannend! Ik hoop met je mee! 
Carolienerkj ja ik hoop dat het niet doorzet. Weet niet of het raar is, maar had ergens verwacht dat het toch iets makkelijker zou gaan. Zitten nu pas in ronde 3 dus zijn pas bezig. Maar je gaat meer beseffen hoe speciaal het is als het mag lukken. Ik vond het al speciaal, maar nu komt het nob beter binnen ofzo. Haha weet niet of jullie mijn uitleg snappen. 

Ik hoop voor jou carolienerkj dat het allemaal goed mag gaan! 

Wat een spannende tijd caroline! Hopelijk is er een bevruchting ontstaan! 
@ baby uit liefde, jij houdt het ook spannend! Hopelijk is het inderdaad iets van een gesprongen adertje, als je normaal zo keurig op tijd bent. Ik duim voor je! 

Baby uit Liefde, hoe is het inmiddels? Ik snap wat je bedoelt hoor. Ondanks dat iedereen weet dat het niet gegeven hoeft te zijn, ga je toch onbewust uit van een makkelijk traject. Dat geldt denk ik voor iedereen. En de twijfel en onrust groeit met iedere menstruatie. Maar 3 maanden is idd nog niet lang (makkelijk gezegd!), en wie weet hoor jij bij de volgende ronde positieve testen!

En met jou Marlies?

Oh Caroline 10 eitjes! Wat goed!! Dat was een mooie dag dinsdag! En morgen spannend nieuws! Oh ik ben zo benieuwd!

Hai MTH, hoe gaat het met jou?

Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we een zoontje krijgen ? Toch wel verrast merkte ik, hoewel ik het in het begin juist dacht. Alles was gelukkig helemaal goed in orde ook.

Hoe is het met de andere meiden?

CoVo wat super leuk nieuws! Een zoon! Leuk dat je dit met ons deelt! Weet je omgeving het ook al? 

Mijn update is dat ik dus 5 dagen voor nod 2 dagen wat bruine spotting had. En gisteren en vandaag klein beetje helder rood. Wel dat ik een tampon heb gebruikt maar het was niet veel. Nu de hele avond maandverbandje maar nu niks. Heb wel hoofdpijn gekregen vandaag, dus denk dat mn menstruatie er aan komt. Dat heb ik namelijk altijd. Wel weer teleurgesteld.. 

Denk dat mijn lichaam even van slag is, ben namelijk altijd keurig op NOD ongesteld. 

We zullen zien. Doe zaterdag toch een test als ik het gevoel heb dat het niet is doorgebroken. 

Wauw Covo wat super leuk een jongen!! 

Nog even spannend dus Baby uit liefde! Hoop zo voor jou en alle anderen dat het ook snel raak is!
Wij hebben net de eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje mogen zien ? 

CoVo wat leuk een jongen!
Jessicaa wat fijn dat jullie een mooi kloppend hartje hebben gehoord, heerlijk moment lijkt me!

Baby uit liefde, wat spannend even! Ga voor je duimen!

Ik heb vanmorgen net een afspraak kunnen maken bij het echobureau. 29 april hebben we een vroege echo op eigen aanvraag, en 20 mei de termijnecho. Ben zoo benieuwd! Blij dat ze die vroege echo's weer doen, 20 mei lijkt nog zo ver weg?

Terug
Bovenaan