Wens: zwanger in 2021

Baby uit liefde, hopelijk zet het toch niet door. Ik duim voor je! 
@covo, wat ontzettend leuk, een jongen!! 
@ jessica fijn dat de echo goed was! 
@alyda, duurt altijd zo lang he, om te wachten op die echo's. Aftellen naar 29 april! 

Hier gaat alles goed. Ik heb van de week te horen gekregen dat we een meisje verwachten! 
Super leuk, mijn oudste is een jongen en nu dus een meisje erbij. Dus heb toch weer een goede reden om heerlijk te shoppen haha! 

Wat een fijn nieuws hier allemaal zeg, superleuk om te lezen!
Mijn NOD komt er ook aan, spannend! Ben heel benieuwd, ga denk ik nog even wachten met testen tot dinsdag/woensdag (3-4 dagen na NOD), omdat ik soms nog wel eens iets later ben. 

Ahh gefeliciteerd Covo en MTH :) super leuk!! 
Succes Caroline, fingers crossed!!

hier gaat het prima. Gisteren een smiley gehad op mn cb ovulatietest, vanmorgen nog eens getest en toen was het weer een leeg rondje. Gisteren, maandag en zaterdagnacht geklust en hoop het vandaag/vanavond nog een keer te kunnen doen. Of dat dan genoeg zou zijn met juiste timing, we gaan het zien en nemen plaats op het wachtbankje.
Wij gebruiken nu ook conceive plus, gezien ik wel glijmiddel nodig heb. Las best goede ervaringen hierover, gezien Durex zaadvertragend is en deze niet. Iemand ervaring mee?

Hoi hoi
Wat veel positieve berichten heb ze gelezen maar weet niet alles meer wel dat er een jongetje bij covo komt en een meisje bij mth
Hier dinsdag punctie gehad 10 eitjes geprikt
Gister uitslag gekregen er was een bevruchting en dus voor vandaag een terugplaatsing gepland en toen te horen gekregen hoeveel bevrucht waren en dat waren er 9 vanochtend dus een terugplaatsing gehad en nog 8 in de race om ingevroren te worden hoeveel horen we nog kijken het nog even aan  de testdatum is over 2 week  dus op het zoveelste wachtbankje maar weer ? zal het proberen in het lijstke te zetten 

Oh Caroline wat spannend!! 9 Bevruchtingen ook! Wauw! Dus dan kun je even vooruit mocht het deze ronde niet lukken? Dat is wel een comfortabel gevoel denk ik?
Spannend hoor!!

SteefEef, voor jou ook weer de laatste weken die eraan komen dan. Hoe is het met je?

Baby uit Liefde, wat een spannende maand zo zeg. Ik hoop dat het ook vandaag nog niet heeft doorgezet? Ik duim voor goed nieuws voor je hoor!! ?

Jessicaaa, superfijn, een kloppend hartje! Woohoo ? Mooi gevoel he!

MTH, een meisje! Wat leuk! Gefeliciteerd!

Marlies, voor jou nog even spannend dit weekend. Knap van je dat je wacht met testen tot na het weekend hoor! ??

Alyda, leuk je eerste echo! Duurt lang he! Vond ik ook, dat eerste trimester sla ik de volgende keer graag over ?

Zwanger Yes, hoe is het met jou?

hier prima, Covo. Dank je wel zie bericht hierboven voor verdere toelichting haha ;) 

oh wat spannend Caroline! Ik ga zo hard voor je duimen

Terug
Bovenaan