Wens: zwanger in 2021

Caroline, ik duim ook voor je! 

Hoi Denise! Spannend, ben ben benieuwd!

Ik ben helaas ongesteld geworden vannacht. Ergens heel vervelend, maar ik ben blij dat ik op tijd ben (menstruatie kwam vorige maand te laat en daardoor bouwde de spanning toch wel extra op). Mijn volgende NOD is 3 mei, dus dat duurt weer even.

Hoi dames, 

dacht dat ik vannochtend een bericht had geplaatst. Maar zie m er niet meer bij staan. 

Ik ben niet echt ongesteld geworden. Zo kan ik het niet echt noemen. Het was echt zooo weinig. Test vannochtend gedaan maar was wit en dus negatief. Kan het langer duren voordat een test positief is? Of moet ik de kleine bloeding beschouwen als een menstruatie en door naar de volgende ronde? 

pff heel apart dit. Normaal altijd precies op NOD menstuatie. Nu 5 dagen voor NOD spotting. En daarna heel klein beetje nog. 

Girls do you have advise? 

Hee Baby uit liefde, ik had pas 5 dagen na nod een echt positieve test van clearblue. Donderdag is bij mij een minibloeding begonnen, vrijdag was mn nod. 2 dagen lichte bloeding gehad. Heb maandag een test van etos gedaan, een vroege, en daar kwam zo een minuscuul lijntje uit dat ie niet eens op de foto wilde. Uiteindelijk woensdag een clearblue gedaan en die kwam positief uit op 1 a 2 week.
Dus zou nog even geduld hebben en over een paar dagen nog een testje wagen.
Ik ga voor je duimen!

Baby uit liefde, ik snap je heel goed. Zo zat ik de afgelopen weken ook. Helemaal als je zo'n gekke bloeding hebt die je niet kan plaatsen en je lichaam ineens vreemd gaat doen.
Inmiddels ben ik, morgen, 6 weken zwanger en heb ik 29 april de eerste echo.
Hoeft dus niet direct echt negatief te zijn. Hoop dat je over een paar dagen een positieve test kan melden?

Terug
Bovenaan