Wens: zwanger in 2021

Spannend Caroline. Maar wat een fijn gevoel moet het zijn dat de terugplaatsing plaats heeft gevonden. 
Lekker even afleiding, ik duim heel hard voor je! 
Ik voel me oke, probeer niet te veel spanning te hebben al denk ik iedere dag aan of het gelukt zou zijn of niet. Zeker ook met is er wel genoeg achter gebleven, of is het normaal het er dezelfde dag en dag erna uit loopt bij het toiletbezoek. Allemaal gekke gedachten die je onrustig maken, en dat wilde ik nou net niet. Wat ook lastig is, ik kan niet naar buiten omdat ik afwachtende ben van de corona test. Hopelijk komt deze morgen en als hij negatief is, lekker naar buiten en afleiding zoeken in buiten zijn en werken. 

Hoi dames, 

Net een test gedaan. Deze was negatief. Balen. 

Nog steeds snap ik mijn lichaam niet deze maand. Maar het zal wel niet raak zijn. 

Had 5 dagen voor nod bruine spotting. Moet ik dat dan ook zien als eerste dag van menstruatie? Want dan verschuift alles.. 
Help me

Hi Baby uit liefde, 
:( balen en heel moeilijk als je niet aan je lichaam uit kan. Ik had vorige cyclus hetzelfde voor en deze maand ziet het ernaar uit dat het ook weer zo gaat lopen. Vorige maand had ik 4 dagen voor mijn nod al spotting. Ik heb toen pas geteld vanaf de dag dat er echt rood bloed was. Maar ik weet het zelf ook nooit zo goed wat ik nu moet tellen. Zeker als die spotting dagen op voorhand begint lijkt het me raar om daar geen rekening mee te houden. Ik denk altijd dat het dan toch al verloren is omdat je slijmvlies duidelijk afbreekt. 

Mijn nod is zaterdag/zondag als ik uitga van 24 dagen. Vorige maand was het dus 22/23 dagen wat naar mijn doen echt een uitzondering is. Vandaag had ik een iniminie beetje bruine afscheiding. Doet me meteen denken dat deze ronde gedaan is :(. Ik laat mezelf even niet toe om te hopen dat het toch nog een innestelling is. 

Dankje Kat, voor jou ook spannend. 

Ik tel dus gewoon van de dag dat die spotting begon? Dat was 5 dagen voor nod. 

Heb twee dagen spotting gehad en daarna 2 dagen heel klein beetje helder rood. Dan was het. 

lastig zo. 

Ik zou tellen van die eerste dag dat er helder rood was. Zo doe ik het nu toch. Of dat juist is weet ik niet. Vorige maand had ik maar 2 dagen echt bloedverlies en al de rest was spotting. 
Ik snap dus best dat zo een cyclus heel verwarrend is, ik worstel nu ook een beetje met welke dag net de juiste is. 
Heb alleen geen idee wat het wil zeggen als je zo vroeg op voorhand al spotting hebt. Mocht iemand weten of dit gelinkt is aan te weinig progesteron oid, uitleg is altijd welkom :)

Hoi allemaal,
Ik kom weer even om de hoek spieken.
@babyuitliefde ik zou pas gaan tellen vanaf de dag dat je echt rood bloed hebt. Wel gek hoor dat je alleen bruin en een beetje rood hebt gehad. Houd je ook je temperatuur bij? Als die hoog blijft dan is er nog hoop!
Zelf heb ik een leuk nieuwtje! Ik ben zwanger! Zaterdag eerste positieve test in handen gehad. Ik heb deze maand 2 keer spotting gehad, nu blijkt dat dus op de dag van eisprong en op de dagen van innesteling te zijn geweest. Heeft het afstand nemen van het forum toch z'n vruchten afgeworpen :)

@cjs! Wat fijn! Gefeliciteerd!
@babyuitliefde en kat, spannend voor jullie nog, ik ga voor jullie duimen!

Hier gaat het goed verder. Rustig in afwachting van de eerste echo ? de vermoeidheid kickt er hard in, maar voor de rest eigenlijk helemaal nergens last van nog.

@alyda jij ook gefeliciteerd! Wanneer heb je de eerste echo?
ook gefeliciteerd voor alle overige dames die een positieve test hebben gehad in mijn afwezigheid, heb zo af en toe meegelezen.
spannend voor de meiden op het wachtbankje. Ga keihard voor jullie duimen!

Terug
Bovenaan