Wens: zwanger in 2021

@gebruikerMik, ik heb een, voor mijn doen, erg lichtr bloeding gehad. Voornamelijk bruin bloed maar ook wel helderrood, met name als ik naar het toilet ging. Heeft bij mij 2 dagen geduurd, daarna nog 2 dagen max een druppel of 5 met elkaar.

Hallo dames, ik heb even advies nodig. Ik ben 26 maart ongesteld geworden maar de ovulatie testen doen nogal raar. De ene dag een vaag streepje en de andere dag spierwit. Nog geen knaltest terwijl ik altijd op dag 14 m'n eisprong heb. Dat zou normaalgesproken gisteren moeten gebeuren. Eergisteren had ik een witte test. Gisteren had ik een licht streepje en vandaag weer wit. Ook de voorgaande dagen wisselen lichte streepjes en witte testen. Moet ik gewoon door testen?

Wauw, gefeliciteerd DeniseMitchellDelilah.   
Hoe is het met jou Caroline? 
Spannned Babyuitliefde. Ik zou over een x aantal dagen nog eens testen. Je leest wel eens verhalen dat er later positief getest wordt, late innesteling of hcg dien nog moet stijgen?   
Ik zou nog even doortesten Ramboo. Kan altijd zijn je eisprong een keer later is. Geen idee welke testen je gebruikt? Ik had altijd die van cb, met smiley of leeg rondje, kon er san niet omheen.
Beetje domme en gekke vraag misschien: maar hebben jullie dag van het klussen, bijv na het 10 min blijven liggen, en dag erna bij toiletgang veel verlies van sperma? Met het idee/angst dat er niets achter zou blijven voor bevruchting? ?

Bedankt dames. Ik ga over een paar dagen nog eens testen. 

Alyda ik heb dus precies hetzelfde nu. 5 dagen voor NOD 2 dagen bruine spotting. En 2 dagen daarna helder rood, maar weinig. Eergister was NOD tot nu helemaal niks meer. 

Gefeliciteerd DenseMitchelDelilah!!

Gefeliciteerd dames met jullie zwangerschap probeer te gaan genieten het is nog wel vroeg en ik zou het pas echt geloven na de echo 
Steefeef hier op het wachtbankje vrijdag terugplaatsing gehad beetje rommelde darmen soms een weeïge gevoel in de buik verder nog zere borsten maar dat kan ook vd utrogestan komen we mogen 23 april gaan testen dus dat duurt nog even gelukkig de hele week wat werken dus genoeg afleiding
Hoe gaat het met jou ?

Terug
Bovenaan