Wens: zwanger in 2021

Jaaaaa CJS! Gefeliciteerd!!! ❤ Wat super zeg!

Pfff Baby uit Liefde wat ontzettend verwarrend. Ik weet eerlijk gezegd niet helemaal hoe ik je advies moet geven, het klinkt gewoon niet als een menstruatie. ?‍♀️ Maar tegelijkertijd is je test negatief. Ik zou misschien rekening houden met het feit dat het idd een menstruatie was, maar toch voor de zekerheid na een week nog eens testen. Gewoon om helemaal zeker te zijn?

Baby uit liefde, ik had vorige cyclus ook 2/3 dagen wat spotting en dan pas helder rood, voor 2 dagen. Daarna ook voorbij. Ik vond dat ook vreemd maar was toch gewoon ongi...
Vandaag ook terug ongesteld geworden, deze keer wel duidelijk, gisteren spotting en temp omlaag, en deze ochtend ongesteld! Heb er ook buikpijn/rugpijn bij dus dat maakt het wel meteen duidelijk. Ik voel me nu dus echt ongesteld terwijl dat vorige ronde precies niet zo was...geen of weinig pijn enzo. 
Het is dus duidelijk iedere cyclus anders, hou je ook je temperatuur bij? Hieraan kan ik wel goed merken dat het einde van de ronde is.  

hoi allemaal
als eerst gefeliciteerd aan alle zwangere dames :D
ik heb 3 weken geleden de dokter gebeld en kon die zelfde dag nog langskomen heb een doorverwijzing gekregen voor de gyn die afspraak staat gepland op 10 mei SPANNENDDDDD

ik heb afgelope tijd weer ovulatie testen gebruikt mijn positieve test was op 7 april dag 19 dus dan zou mijn nod weer rond 21 april zijn denk ik vorige maand had ik de positieve test pas op dag 21 ik snap er allemaal niks meer van pff mja hpelijk kunnen ze daar in het zkh achter komen en word ik er wat wijzer van :)
xoxo

@cjs, 29 april staat de vroege echo gepland om 20:30 uur, dan ben ik 8,5 week. 20 mei staat dan de termijnecho gepland. Kijk zo uit naar 29 april! Eerste keer onze minion zien dan ben ik er toch echt helemaal zeker van?

Gefeliciteerd alyda gefeliciteerd spannend de eerste echo hoop voor je dat hij niet geel is en een brilletje draagt? 
Baby uit liefde wat irritant dit kan alle kanten nog op gaan idd week later nog eens testen voor de zekerheid 
Gefeliciteerd cjs met je zwangerschap wanneer heb jij de echo spannende tijd komt er aan 
Mamavanaiden hopelijk kom je erachter wat  het probleem is bij jou en er hoeft natuurlijk niks te zijn bij ons is er ook niks gevonden terwijl wij nu al.2 jaar bezig zijn zonder resultaat totaal 2 positief getest en 1 keer vroege miskraam gehad

Thanks voor de felicitaties :) 
@alyda ooeeh spannend! Kan me voorstellen dat je dan pas de zekerheid volledig voelt. 

@mamavanaiden knap hoor de stap naar het ziekenhuis. Hopelijk word je daar inderdaad wijzer. 

@caroline wat een spannende tijd zo na de terugplaatsing! Duimen op een goede afloop!
@babyuitliefde dat is wel echt vreemd dan hoor.. duimen maar op misschien toch nog positief nieuws!
Ik heb 11 mei de intake bij de verloskundige en 17 mei de termijn echo. Dat zal ook gelijk mijn eerste echo zijn.

Terug
Bovenaan