Wens: zwanger in 2021

Ik ben benieuwd @ liefs van!

Ik heb ineens dikke koorts 39.5! Volgens mij word ik ziek. Dat in combinatie met de krampen, voorspelt niet veel goeds ben ik bang..

Balen @ramboo!

Hier vanmorgen een witte test helaas.. dat betekend naar mijn idee dat het gewoon niet helemaal goed zit en dat het een vroege miskraam zal gaan worden. Baal echt heel erg, nu maar afwachten hoe en of mn lijf dit oplost!

Oh  balen liefs van en Ramboo hopelijk komt het nu snel op gang dan liefsvan dan kun je weer verder
Hier gaat  het best goed proberen er niet te veel.mee bezig te zijn en dat lukt aardig we praten er dan goed over maar  toch heb ik steeds wel.een down gevoel ofzo omdst ik toch baalde dat het niet gelukt was want ik had goede hoop dat dit goed ging deze keer de ene keer denk ik lekker een maand geen hormonen en dan denk ik weer waarom niet gelijk weer ik vind elke maand langer zonde vd tijd maar dit is miss ook even beter voor mijn lijf kortom mijn gemoedstoestand schommeld enorm gelukkig heb ik een korte cyclus en kunnen we begin mei weer beginnen met echo's zoals het nu lijkt en mijn menstruatie niet verstoord is door de ivf en decapeptyl die alles stil legt 

Nou dames, het is op gang gekomen hier. Ik neem even m'n rust en ga de volgende ronde weer vol goede moed in.
De teleurstelling dat het niet gelukt is, is verdrietig. Door de vage testen was ik er wel op voorbereid dat scheelt enorm. aankomende maand ronde 6, wel eens gehoord dat je na een (vroege) miskraam extra vruchtbaar bent dus hè wie weet...
Ga wel een ronde ovu testen gebruiken denk ik. Eisprong altijd goed voelbaar op dag 17/18 en een cyclus van stipt 30 dagen, nu zal dat allemaal wel wat anders lopen deze ronde dus denk dat ovu testen wel inzich geven voor mijzelf.
Twijfel nu of ik CB zal combineren met sensitest ofzo? Vooral omdat het natuurlijk kan dat m'n eisprong even op zich gaat laten wachten en ik dan niet een heel doosje CB er doorheen hoef te jagen..
Hier ervaringen met sensitest ovu testen??

Hi allemaal, 
Tijdje niets van me laten horen, omdat ik eens wat minder ermee bezig wilde zijn, maar merkte dat ik het toch niet kon laten om af en toe mee te lezen. Jammer genoeg heeft het niet geholpen, want uiteindelijk was ik er nog best mee bezig en gisteren is ook mijn menstruatie doorgekomen. Wel is mijn lichaam me echt helemaal gek aan het maken met allemaal dingen die anders zijn enz. (misschien toch nog ontpillen, terwijl mijn cyclus al vanaf het eerste moment weer normaal was, ik weet het niet). 
Ik dacht altijd dat ik mijn eisprong mooi voelde, ergens midden in mijn cyclus. Afgelopen 2 keer dan ook geprobeerd te temperaturen om het gewoon te controleren, maar zo kon ik niet echt een eisprong vinden (dus waarschijnlijk deed ik het toch niet helemaal precies genoeg). Dus voor komende cyclus maar ovulatietesten besteld, al is dit meer een check om te kijken of het klopt wat ik denk dat mijn cyclus is, want ik ben heel mooi regelmatig ongesteld. Op naar de volgende ronde!

Terug
Bovenaan