Wens: zwanger in 2021

Ik durf het gewoon niet te geloven ik voel me zo gek nu... ga straks nog een paar kruidvat testen scoren. En dan morgen weer testen.
Had hele lichte urine vanmorgen.
En als die morgen ook positief is dan ga ik het mn man vertellen denk ik.. of vanavond al... ik weet het niet moet gewoon even schakelen nu.
Deze maand zo 0 op gefocust en blijkt dat gewoon te helpen??! Sjeetje haha

Ben echt heel blij voor je! Haha ik geloof nooit dat je het vandaag voor je kunt houden thuis ?? Geniet er maar van hoor!

Hahah nee ik ben ook bang van niet Covo maarr tot nu toe lukt het mede door een klantje en koffie bezoek dat het nog niet erg kon hahah

Heb nog een CB gehaald twijfel of ik die nog zal doen met de urine van vanmorgen die staat er namelijk nog... maar weet niet of dat nog werkt?

Vanmorgen weer getest.. weer héél licht wel meer roze van kleur
(dus met een beetje fantasie vind ik hem duidelijker dan gister) hij kwam na 6 min dus officieel 1 min buiten te tijd maar had geen wekkertje gezet gewoon op de klok gekeken.

Heb nog niks verteld aan manlief vind het te spannend had zo gehoopt op een duidelijker beeld. CB digitaal was gister negatief maar er stond bij open maken wel een streepje (doen we allemaal toch hahah?!)

Opzich zit ik vandaag op 15dpo en heb ik altijd op 13 of 14 dpo mn menstruatie dat is nog geen enkele maand anders geweest. Eisprong heel duidelijk ook gevoeld dus die was er echt. Dus zo'n lichte test voelt ergens ook niet heel hoopvol eigenlijk.. zucht wat neemt ons hoofd toch een loopje

Dit is van gister:

https://i.postimg.cc/C1nTXty6/20210424-075734.jpg

Deze is van vandaag:

https://postimg.cc/gallery/SsnFkjs
Morgen maar weer een testje wagen..

Liefs van, probeer het niet te veel in te vullen aan de hand van de kleur van de streep meid. Op beide testen zie ik hem, en je bent overtijd. Je bent dus gewoon zwanger. Over het verdere verloop kan geen test je wat vertellen. ❤
Even afwachten, de komende dagen niet teveel zorgen maken en als het jou fijner laat voelen af en toe nog eens testen. Ik ga van het positieve uit!

@liefs van
Ik zie de streep wel hoor. Het hcg verdubbelt elke 2 tot 3 dagen. Wellicht morgen nog donkerder.

Ik dacht dat ik ongesteld was geworden want gisteren leek er wat oud bloed in m'n ondergoed te zitten. Vannacht en tot nu toe, niks. Mijn temperatuur daalt ook weer. Ik wacht het af, net als vele van ons..

Terug
Bovenaan