Wens: zwanger in 2021

Jullie hebben gelijk covo en ramboo!
Hij is positief, licht maar positief en ik ben idd nu 2 dagen overtijd heb ook 0 menstruatie gevoel.

Ik laat het los vandaag en ga me lekker blij voelen. Vertel het vanmiddag aan mn man na het sporten! Spannend... haha

@rabmoo ik hoop dat het een innestelingsbloeding was voor jou dan! Ik duim voor je

Liefs

Ik ben 6 maanden geleden bevallen van onze eerste kindje. Dat 9 maanden ontzwangeren maakt mij best onzeker omdat mijn ongesteldheid zo raar verloopt. Dan weer wel en vervolgens weer paar maanden niet. Dan denk ik steeds dat ik weer zwanger ben..
Niet dat het erg zou zijn maar ik heb mijn handen nog vol aan de eerste. Maar qua liefde en alle babyspullen die ik nu toch al heb zou het misschien ook een zegen zijn om zo snel achter elkaar kinderen te krijgen. Ik vind zwanger zijn namelijk echt verschrikkelijk. Al die zorgen om de gezondheid etc. Ik weet dat mijn man heel graag 2 kinderen zou willen. 
Ik ben nu weer overtijd, hopelijk is het ontzwangeren. 

Liefs van, wat leuk! Mijn testen begonnen ook zo hoor. Na een week werd het weer wat donkerder. En na 2 weken een knaltest. 
Niet iedereen maakt meteen evenveel hormoon aan :) 
Ramboo hopelijk is het inderdaad wat van de innesteling

@zwangeryes oh dit stelt me gerust!! Maak me zo druk, niks voor mij ben altijd mega nuchter hahah. Iedergeval een teken dat er hormonen aanwezig zijn die mn hoofd op hol laten draaien.

Overigens weet manlief het nog niet hij was de ochtend voetballen dus heb met mn dochter wat geknutseld wat ik haar wil laten geven als ze zo wakker word... wat denk je wat komen mn schoonouders NU langs... serieus moet dat nou echt?! Haha. Slechte timing!

Test vanmorgen nog steeds licht.. misschien wel lichter. Zo balen. Heel hard duimen dat het gewoon nog 'te vroeg' is. Hou jullie op de hoogte.

Manlief was heel blij gister, en het is fijn om het nu samen te bekijken en te delen.

Ah wat klote die onzekerheid Liefs van! Nog niet opgeven meid, ik duim met je mee dat hij over een paar dagen alsnog donkerder is!

Terug
Bovenaan