Wens: zwanger in 2021

Wat onwijs shit Liefs van en Ramboo :( ik denk aan jullie

Caroline, ook voor jou een heftige tijd zeg. Ik hoop dat de maand rust goed doet en de volgende ronde meer moois nieuws mag brengen. 

https://photos.app.goo.gl/7DLEkLEdD9uYH2LA7

Hier vanmorgen ook maar een test gedaan. Ik dacht het ergens al gezien 5 weken geleden mn laatste menstruatie begon.  Heel onwerkelijk ook ergens nog dit, en onwijs spannend. Angst heeft even de overhand, ben erg bang het weer mis gaat.  Elke keer let ik er op of symptomen er nog wel zijn of niet, of ik bloed zie. Ik hoop er van te mogen gaan genieten en dat de angst langzaam naar de achtergrond gaat

Oh SteefEef!!! Wat mooi! ❤

Hier is geen twijfel over mogelijk, die is hartstikke raak! Oh ben superblij voor je.Ik snap de spanning helemaal. Maar, met een 3+ indicatie mag je al vrij snel voor een vroege echo komen, en dat scheelt misschien wel iets.

Gefeliciteerd!! ?

V.w.b. je angst, dat gaat heel langzaam. Steeds een stukje minder. Probeer jezelf daar niet voor te straffen, ik kreeg het niet uitgeschakeld. Wij hebben gisteren de 20-weken echo gehad, en eigenlijk heb ik er nu pas écht 100% vertrouwen in. Maar het lukt wel, goede echo's en weken die voorbij gaan, steeds meer om het los te laten en te geloven in dat het goed gaat. Wat ik wel heel bewust ben gaan doen, is stoppen met kijken bij het afvegen. Kleine hoeveelheden bloed, die niet in je broekje terecht komen, betekenen namelijk helemaal niks en ik maakte mezelf gek ermee. Sinds ik daarmee ben gestopt is er een last van m'n schouders gevallen.

Heel erg veel succes overal mee lieve SteefEef, ik gun je dit van harte!!

Dank je wel voor je lieve woorden  CoVo! ❤❤❤
Hoe is het met jou? Heb je een fijne 20-weken echo gehad?
Wat gaat het snel he! Super leuk :D 

Ik ga proberen het kijken bij het afvegen, wat achter me te laten. Doordat ik bijna geen symptomen heb (soms wat last van m'n borsten, einde middag hoofdpijn, wat kleine buikkrampen/steken zo nu en dan en minimaal misselijk) ben ik heel bang. Wetende ook wel dat per dag / vrouw / zwangerschap symptomen kunnen verschillen, en dit niet alles zegt, ben ik ook angstig dit een voorteken is van het misgaan. Zo stom dit alles, alleen maar door een 1e valse start :( 
Ik heb vanmorgen de HA maar gebeld omtrent mn medicatie en direct de verloskundige een berichtje gestuurd om een afspraak in te plannen voor de 1e echo en een intake 

Snap ik hoor! Ik deed precies hetzelfde, en met ons echt heel veel vrouwen. Je probeert toch in enige mate een soort van controle te houden en we willen bevestiging. Ik was meerdere keren per dag aan het voelen of mijn borsten nog we even zeer deden als 2 uur daarvoor. ?‍♀️
Maar het schommelde heel erg bij mij, en was van veel dingen afhankelijk. Welk soort bh ik aan had, of ik net gedoucht had, of ik even op bed had geleden, etc. En de verloskundige gaf ook echt aan dat het hoort te schommelen.

Ik hoop voor je dat je een geweldig mooie eerste echo hebt, rond de 7 weken. En, vraag gerust om een extra echo weer rond de 9 weken, tussen de vroege en de termijnecho in. Niet alle verloskundigen doen het, maar ze kunnen het heel gemakkelijk wegdeclareren en de meesten zijn daar makkelijk in als je angstig bent. En dan hoop ik dat je langzaamaan de boel stukje bij beetje los kunt laten. ❤

Met mij gaat het heel goed. De 20-weken echo was perfect, alles ziet er heel goed uit. Alles was mooi gesloten en op z'n plek, en hij loopt goed op schema. Wel heeft hij erg lange benen, dus hij is langer en zwaarder dan gemiddeld op deze termijn. Dus we gaan voor een carrière als profsporter ?

Wauw mooie test @steefeef!! Wat heerlijk zeg.
Je spanning en angst snap ik heel goed maar met zo'n knaller in handen kan het niet missen. Die symptomen zeggen echt niks die bouwen langzaam op dus geef het tijd en misschien heb je wel mazzel dat je je heeeel erg goed mag voelen tijdens de bouw van dit wondertje.
Probeer te ontspannen, geniet van deze mooie streep!! Het is gewoon waarheid, je bent echt zwanger!! Het komt goed meis ♡

Pfff ik snap er echt niks van 2 maand geleden had ik een positieve ovulatietest op dag 21 vorige maand op dag 19 en nu zit ik op dag 10 en had ik al een hele donkere test weet dat het lichaam geen robot is maar jeeez iets makkelijker mag wel

Terug
Bovenaan