Wens: zwanger in 2021

Rambo en liefs van, wat vreselijk balen ☹ 
@covo, wat fijn dat je een goede 20 weken echo gehad hebt. Is toch een hele belangrijke grijze echo, altijd fijn als je dan goed nieuws krijgt. Hoe voel je je verder ? 
Baby uit liefde en steefeef, wat een prachtig nieuws!! Gefeliciteerd allebei ?

Wauw Steefeef en Baby uit liefde wat super fijn!! Gefeliciteerd!! Wilde al eerder reageren, maar hij deed het niet..
Hoe voel je je Steefeef? Kan je de angst een klein beetje uitzetten? Niet te veel vasthouden aan wel of geen symptomen in ieder geval, ik heb eigenlijk ook nagenoeg geen symptomen. Enige wat ik heb is knorrig, moe en regelmatig wat steken.
Covo ook super fijn een goede 20-weken echo!! 

Ik heb morgen mijn intake bij de VK en maandag termijnecho.. vind het zooo spannend weer, maar heb er ook heel veel zin in!! Eventjes uit de onzekerheid weer!! 

Ja dat geloof ik!! Heb ik ook nog steeds hoor!! Ik ben met eerste echo terug gezet naar 6 weken.. dat maakt me zo onzeker ondanks een krachtig kloppend hartje. maar ik heb geeeen idee hoe mijn cyclus is en ben dus uitgegaan van 28 dagen, maar misschien was hij wel langer... ik heb geen idee.. bij cyclus van 28 dagen zou ik 6+6 geweest zijn en werd dus 6.. nu denk ik elke keer oooh het zal toch geen groeiachterstand ofzo al zijn dat het toch niet goed zit.. maar ja kan mezelf wel helemaal gek maken (doe ik ook wel beetje haha) maar maandag weet ik het zeker?
Doe ik!!

Jessicaa, dat zal vast goed zitten hoor. Maak je niet teveel zorgen en probeer te genieten! Dat probeer ik ook! 

Wij gaan het as zondag aan onze ouders vertellen! Wel aan de vroege kant, maar ja als het toch mis gaat vind ik het fijn dat zij dat ook weten. 

Ben zooo benieuwd naar hun reacties! 

Hey meiden, ik ben een tijdje niet zo actief geweest hier maar wou jullie toch nu laten weten dat ik gisteren (op 8DPO!!) een licht streepje had op de test!! Is nog heel pril maar ik ben toch wel al enorm happy!! :) Ik had precies zo een "voorgevoel"... af en steekjes en trekjes in mijn baarmoeder en wat lage rugpijn. Ben ook moe precies maar wat me vooral opvalt is dat ik veel witte afscheiding heb! 
Ik vind het zooooo spannend en hoop dit goed blijft gaan en de testen zullen oplopen!

Terug
Bovenaan