Wens: zwanger in 2021

Spannend Alyda!! Hopelijk snel weer een positieve test!!
Lastig Elfje! Kan me niet voorstellen dat -2kg heel veel verschil zou moeten maken, maar verstand heb ik er ook niet van.. vandeweek gewoon nog een keer testen als het uitblijft! Hopelijk snel duidelijkheid!
ik heb net mijn termijnecho gehad en alles zag er super goed uit? ben alle dagen die ik terug was gezet weer vooruit gezet, dus nu 11+3?
 
 
Spannend meiden! Heb alles gelezen! Alleen zoveel om apart op te reageren. 


Ik herken de hevige onderbuikpijn ook. Leek net menstruatieklachten alleen dan best heftig. Was ook een beetje bang maar naar twee dagen wat het weg. Vk zegt dat het de groei van je baarmoeder is. 


Nu vooral last van moe zijn en hele pijnlijke borsten! Heb al een ander soort bh gekocht zonder beugel en kan niet op mn buik slapen haha. 


Ik hoop dat er snel weer goed nieuws is van de andere dames hier! 
 
Spannend Alyda! Ik snap dat je angstig bent hoor, die ervaring van een mk is heftig en die kleurt nu toch een beetje de positieve ervaring van het zwanger willen worden. Ik duim met je mee!

Spannend Elfje! Ik denk niet dat 2 kilo daar direct al verschil op maakt hoor, maar ik weet het eigenlijk niet? Hoe is het inmiddels, weet je al iets meer?

Oh wat fijn Jessica!! Super! Wil je weten wat het wordt? Ga je voor een geslachtsecho tussendoor?

Baby uit Liefde, hoe gaat het met jou?
 
Hee allemaal, ik dacht ik laat even van me horen. Vanochtend de vitaliteitsecho gehad en alles was goed. Het hartje klopte en de baby was zo groot als ze hem verwachtte met 7w +6d. Precies zoals ik verwacht had hoe ver ik was. Pfoeh het was zo spannend. Ik sliep al twee nachten slecht, of niet, van de spanning. Echt een opluchting. Ga er nu van genieten?

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat. Ik lees nog wel een beetje mee!
 
Wat super fijn Jessica en jessie!  Altijd geruststellend, een goede echo! 
@steefeef, logisch dat je wat ongerust bent. Probeer jezelf niet gek te maken ? hopelijk kun je wat afleiding vinden dat de dagen sneller voorbij gaan. 
@alyda, spannend weer! 
 
Hier gaat het zn gangetje. Alweer bijna op de helft. Donderdag de 20 weken echo, vind ik ook wel weer erg spannend. 
 
Wat super fijn Jessica en jessie!  Altijd geruststellend, een goede echo! 
@steefeef, logisch dat je wat ongerust bent. Probeer jezelf niet gek te maken ? hopelijk kun je wat afleiding vinden dat de dagen sneller voorbij gaan. 
@alyda, spannend weer! 
 
Hier gaat het zn gangetje. Alweer bijna op de helft. Donderdag de 20 weken echo, vind ik ook wel weer erg spannend. 
 
Oh wat leuk Jessica!! Spannend! Heb je een gevoel wat het zou kunnen zijn? ?

Wat fijn Jessie!! Heel blij voor je! Ja superspannend he die eerste echo! We dachten dat de spanning ophield bij die positieve test... ? Gelukkig is alles goed, genieten!

Hai MTH, dat schiet bij jou ook al goed op zeg! Bijna je 20 weken echo alweer, spannend! Weet je al wat het wordt? Misschien heb je het gezegd hoor, maar dat ben ik vergeten vrees ik ?‍♀️

Hier ook alles goed! Sinds dit weekend voelt mijn vriend ons zoontje nu ook aan de buitenkant van mijn buik, en ik voel hem sinds een week echt vaker en duidelijker. Heel leuk! Nu bijna alweer 21 weken, dus mijn echo's zitten er voorlopig op! Richting het derde trimester alweer!
 
Terug
Bovenaan