Wens: zwanger in 2021

Spannend Jessica. Benieuwd hoe je echo is. Maar dat gaat vast goed komen :)   
Hier gaat het wisselend. Ene dag last van de borsten, misselijk en moe. Gisterenmiddag 2 uur geslapen haha. De andere dag voel ik zo goed als niks en ben ik bang het mis gaat. Heb de vk gesproken en die zei ook, klinkt niet iets om bezorgd om te zijn nu. 
  Sinds gisteravond heb ik last van mn buik. Krampen en steken die afwisselend komen en gaan, weinig geslapen vannacht en het zit nu nog niet helemaal lekker. Lijkt alsof mn darmen van slag zijn en de steken van mn baarmoeder komen, maar dat dit pittig kon zijn, nu al, verbaasd me. Ik heb pds, dus misschien weegt dit extra mee. Iemand ervaring in? Soms wel en soms geen pijn in mn borsten, dus ben erg bang nu. Heb geen bloedverlies maar vrees zo dat dit gaat komen. Vd week in de avond nog een test gedaan en die was nog goed positief, in een paar tellen kwamen de strepen tevoorschijn.   
Ik twijfel nu wat ik moet doen, nog een test (en gaat deze aangeven als het niet goed zit door bijv een lichtere streep?) Of gewoon rust zien te krijgen, gedachte verzetten en er vanuit gaan het oke is. Ik weet het even niet meer. Wissel zo per dag en de buikpijn maakt me bang.  Mede doordat ik nu in de weken zit waarbij het de vorige keer fout ging. 
Heb 26 mei een echo. Fingers crossed het goed blijft gaan en ik een mooi vroeg verjaardagscadeau mag ontvangen bij de echo
 
@steefeef
Heel moeilijk dat je je zo onzeker voelt!! Ik herken die enorme krampen wel echt van mn eerste zwangerschap. Toen dacht ik ook elke dag dit is niet goed. Uiteindelijk besloot ik er paracetamol voor te nemen en kon ik me meer ontspannen omdat ik niet continue pijn had wn er dus niet hele tijd aan dacht.

Je kunt natuurlijk testen maar dan maak je jezelf ook gek. Het beste is te ontspannen en het los te laten maar dat is gewoon enorm moeilijk zeker als het al eens mis is gegaan.
Ik kan alleen zeggen ik had ook echt heeeel erg buikpijn en last van mn darmen. Af en toe mn borsten maar niet extreem echte misselijkheid heb ik ook matig gehad en rond 8 tot 12 weken. Vermoeidheid heb ik wel enorm gehad waar ik dan weer de hele dag om kon janken want ik voelde me zo ellendig en had zo'n buikpijn. Dus nogmaals ik herken het!

Hoop dat dit iets gerust stelt bij je?!

Liefs
 
Dank je wel, liefs van. Super lief. Het stelt me inderdaad gerust. Las ook meer meiden er last van hebben gehad. De pijn in borsten is ook weer toegenomen, denk dat mn darmen een beetje de weg kwijt zijn en alles lekker aan het vechten is om zn plekje. Zolang er geen bloed te zien is, ga ik er vanuit het goed zit. En zal mn ups en downs wel blijven houden, tot de eerste echo
 
Hoe gaat het met jou, liefs van? 
 
Alvast voorzichtig gefeliciteerd AnnekeDBo!! 

Dankjewel Babyuitliefde en Steefeef!
Aah Steefeef ik herken het zo! Maar ik heb ook wel veel last af en aan van mijn darmen, maar dat herken ik zo ontzettend van mijn eerste zwangerschap, toen had ik het nog erger. Je darmen moeten zoveel plek maken en dat kan echt wel serieuze krampen en alles opleveren. Ik zou in ieder geval niet nog een test doen, dadelijk is hij positief maar iets minder donker en dan ben je helemaal in de war. Probeer rustig te blijven en snel een vroege echo. Je test gaf al 3+ aan, dus zou al snel moeten kunnen lijkt me!
 
@steefeef
Het gaat goed, dankje. Vol goede moed deze ronde in. CD 12 nu en toch maar een rondje ovu testen dit keer. Mn cyclus was super steady maar vind het toch wel een soort houvast even deze keer na de vmk.
 
SteefEef, ik herken het ook zeker. Ik had helse pijnen in m'n darmen, en af en aan ook echt al vroeg last van bandenpijn en steekjes in m'n baarmoeder. Dat hoort er echt bij.

Ik zou niet meer testen meid. Het zegt niks, de kleur van de lijnen die je nu nog gaat zien. Ook een minder duidelijke lijn gaat je geen rust geven, en in feite ga je dan opzoek naar bevestiging dat het fout gaat, niet dat het nog goed zit. Niet doen, op die manier haal je jezelf naar beneden en het is zó lastig daar weer uit te komen.

Nog 2 weekjes. Probeer iedere week iets anders kleins te vinden om naar toe te leven, I.p.v. 2 weken op de echo te wachten. Dat hielp bij mij heel erg. Over 2 dagen "xxxx", daarna over 3 dagen "xxxx". En dan waren er 5 dagen voorbij, en dus al bijna 1 week. Daardoor kon ik, door natuurlijk een beetje vals te spelen, mijn aandacht wat meer van de 2 weken tot de echo afleiden. En op een gegeven moment is de echo daar.

Ik hoop dat je het wat los kunt laten ?
 
Goedemorgen dames,
Tijdje niet actief geweest, nu toch wel weer aan het spieken af en toe. 
Zit inmiddels in de wachtweken voor de eerste keer na de miskraam. 17 mei nod. Ben heel benieuwd wat het gaat worden. Ook wel een klein beetje angstig maar ach, dat overleven we wel.
Hoop dat het goed gaat met iedereen!
Fijne dag!
 
Heee dames, 
na 2 maanden niet actief op het forum zijn geweest vandaag toch even mijn verhaal willen vertellen.
Gefeliciteerd iedereen die zwanger zijn ?
deze maand ben ik iets afgevallen (2 kilo) en niet met het zwanger willen raken bezig geweest gewoon gezellig gemaakt wanneer we zin hadden. 
Maar nu ben ik nog niet ongesteld dag 33 nu normaal tussen de 29/31. Heb al getest maar die was negatief.. 
Lees op internet dat het kan komen door dat ik afvallen ben.. hebben jullie hier ervaring mee? 
 
Terug
Bovenaan