Wens: zwanger in 2021

Jessicaa wat fijn een goede echo! Wij hebben 31 mei de eerst echo. Ik zal dus nog 3 weken geduld moeten hebben.. 
 
CoVo ik voel me goed! Alleen last van vermoeidheid, pijnlijke borsten en honger gevoel. Als is dat laatste al wat minder geworden. 


MTH jaa is ook weer spannend lijkt mij! Laat je weten hoe het is gegaan? 
 
Goeiemorgen dames,
Leuk om te zien dat velen als goed op geschoten zijn in de zwangerschap en dat er ook regelmatig positieve berichtjes verschijnen! Proficiat aan de nieuwe bolle buiken!
Ik ben ook even terug van weggeweest... Na 2 vroege miskramen 'moesten' we een maandje wachten, dan op controle bij de gynaecoloog en dan mochten we er terug aan beginnen. Zo gezegd zo gedaan.
De controle bij de gynaecoloog was ok. Ze vond het vooralsnog niet nodig om ons door te verwijzen naar fertiliteit voor verder onderzoek (al wel even aan het proberen). Maar nu... iets raars... Ik was precies 2 weken geleden bij haar, op dag 11 van mijn cyclus. Ze zag een eitje dat zich aan het vormen was, maar normaalgezien is het op dag 11 al verder ontwikkeld. Dat kon kloppen zei ze, met een cyclus van tussen de 32 en 35 dagen (wat dus bij mij het geval is). De eisprong zat er dus nog niet meteen aan te komen. En plots: sinds dit weekend, wat bloedverlies, bruinig... Ik vond het al raar. Te vroeg voor innesteling (rekening houdend met wanneer mijn eisprong was). En dan vandaag... echt maandstondenbuikpijn en écht bloedverlies. Maandstonden? Op dag 24? Vreemd, toch? Want als ik dan 2 weken zou terugkeren voor het moment van mijn eisprong, dan kom ik op de dag dat ik bij de gynaecoloog was. Wat moet ik hier nu van denken...? Ik ben helemaal in de war! Hebben jullie ervaring met een plots veel kortere cyclus? Waar zou dit op kunnen wijzen?
Ik heb dit voor onze zoon en ook nu deze afgelopen maanden nog niet gedaan maar heb nu toch eens ovulatietesten in huis gehaald. Even de handleiding doornemen :D
 
Hoi allemaal heb al wat eerder willen posten maar maar mijn berichten gaven error na de verstuurknop in gedrukt te hebben
Even weer een update wie had een besloten  dat deze maand we even er niet mee bezig ziuden zijn we zijn zo vaak teleurgesteld door de testen en het klussen op de goede dagen voordat we het traject een jaar geleden ingingen en we even wilde ontspannen en het gezellig maakte wanneer we zin hadden en dat was even fijn heb ook bewust geen ovulatietest gebruikt en ook niet op Google gekeken wanneer de vruchtbare dagen waren in mijn cyclus nu komt het vanavond toen ik op bed ging had ik bij het afvegen roze afscheiding op het papiertje ik heb toen toch even gekeken wanneer mijn innesteling ongeveer moest zijn en dat is vermoedelijk morgen maar ik dacht het kan ook eerder doordat we niet weten wanneer de piek was was van het ei ik wilde er niet mee bezig zijn maar dit geeft me toch iets hoop ook ook heb ik lichte krampjes heb al een paar dagen wil er niet te veel over nadenken  maar hier kon ik niet onderuit zou wel echt een grote verrassing zijn omdat we al 2 jaar bezig zonder succes en 1 jaar in de medische molen 
Deze week zouden we anders voor de echo moeten als ik zwanger was geraakt na de ivf dat zit wel.in mijn hoofd dus dat is best lastig 
Zo even weer mijn verhaal kwijt 
Voor de dames met een positieve test gefeliciteerd en voorzichtig  gaan genieten
Voor de dames die wachten op een echo spannende tijd en hopelijk veel mooie uitslagen
 
 
Aah super fijn Jessie een goede echo!! 


MTH alweer bijna 20-weken echo! Wat gaat het dan opeens hard heah!
Covo ik heb een licht voorgevoel naar een jongen, maar ik ben niet zo stellig als ik bij mijn dochter wel was haha. Maar alles is goed hoor. Maakt me oprecht niet uit.
spannend baby uit liefde, maar voor je het weet is het zover!!
mmm wat super lastig Mie! Hopelijk snel beetje duidelijkheid hoe het zit met de cyclus!
spannend Carolinerkj!
 
Hi allemaal,
Deze maand na een VMK ovu testen gedaan, gister een knipperende smiley en vandaag vast. Gelukkig al om de dag incl gister gezellig gemaakt en nu vanavond dus nog maar eens.
Vanmiddag ook echt ovu pijn gehad.
Fijn dat alles wel redelijk in het zelfde ritme door loopt (eisprong nu mogelijk 1 a 2 dagen eerder dan normaal). Ergens maakt het me ook gelijk nerveus merk ik... normaal een eisprong op dag 17/18 en nu dus vandaag al op dag 16,of hij springt morgen echt op dag 17. Merk dat ik al weer een paar uur aan het malen ben of alles klopt en wat ik nu allemaal nog kan doen om een innesteling te laten slagen.. en wilde dit gevoel juist niet, was zo relaxt al die ronde's en nu maak ik me alweer druk dat ik morgen EN volgende week een nachtdienst heb en of dat dan slecht is. Zucht wat kan ons brein toch een loopje met ons nemen zeg!
Moest t even kwijt.

Liefs
 
Hier al een tijdje niet meer actief geweest... vooral ook om mezelf geen druk op te leggen. 
Na miskraam in januari een cyclus van 39 dagen, daarna 28 dagen, voorts 24 (maar 3 dagen ongesteld ipv 5) en nu alweer op dag 29 in de cyclus zonder tekenen van bloedverlies. 
Tja... zeg 't maar he... wanneer is dan je NOD? Zo'n beetje nu, gisteren eigenlijk. Met mijn vriend afgesproken dat als ik niet gewoon de komende dagen ongesteld wordt en het begin juni nog niet is geweest, we dan pas gaan testen. Precies om die teleurstelling niet al te hard te laten inhakken. Voor de dames die inmiddels alweer een tijdje onderweg zijn, hoop ik dat alles goed gaat met de zwangerschap. 
Voor wie in spanning verkeerd of ook nog maar bitter weinig van haar eigen lichaam snapt, sterkte!
 
@covo, ja schiet best wel weer op! Wij krijgen dit keer een meisje! ?. 
Wat leuk dat je vriend het nu ook kan voelen! Mijn placenta ligt deze keer aan de voorkant.. ik voel nu propjes zegmaar, maar denk voorlopig aan de buitenkant nog niet te voelen. 
 
@baby uit liefde, de 20 weken echo was helemaal goed! Super fijn om toch te weten dat alles tot nu toe in orde is ?
Jij nog even geduld tot je echo.. je geduld wordt goed op de proef gesteld tijdens het zwanger zijn! Hopelijk schiet de tijd en beetje op voor je?
 
@caroline  ik duim heel erg hard voor je.. wat zou dat mooi zijn! 
@mie, hopelijk krijg je meer duidelijkheid met ovulatietesten
@liefs van vervelend dat je zo aan het malen bent! Probeer het los te laten wat je allemaal goed wil doen en wat eventueel slecht kan zijn.  Wees lief voor jezelf en zorg tijdens je nachtdiensten voor voldoende slaap overdag en eet gezond, meer kun je niet doen???
 
Terug
Bovenaan