Goeiemorgen dames,
Leuk om te zien dat velen als goed op geschoten zijn in de zwangerschap en dat er ook regelmatig positieve berichtjes verschijnen! Proficiat aan de nieuwe bolle buiken!
Ik ben ook even terug van weggeweest... Na 2 vroege miskramen 'moesten' we een maandje wachten, dan op controle bij de gynaecoloog en dan mochten we er terug aan beginnen. Zo gezegd zo gedaan.
De controle bij de gynaecoloog was ok. Ze vond het vooralsnog niet nodig om ons door te verwijzen naar fertiliteit voor verder onderzoek (al wel even aan het proberen). Maar nu... iets raars... Ik was precies 2 weken geleden bij haar, op dag 11 van mijn cyclus. Ze zag een eitje dat zich aan het vormen was, maar normaalgezien is het op dag 11 al verder ontwikkeld. Dat kon kloppen zei ze, met een cyclus van tussen de 32 en 35 dagen (wat dus bij mij het geval is). De eisprong zat er dus nog niet meteen aan te komen. En plots: sinds dit weekend, wat bloedverlies, bruinig... Ik vond het al raar. Te vroeg voor innesteling (rekening houdend met wanneer mijn eisprong was). En dan vandaag... echt maandstondenbuikpijn en écht bloedverlies. Maandstonden? Op dag 24? Vreemd, toch? Want als ik dan 2 weken zou terugkeren voor het moment van mijn eisprong, dan kom ik op de dag dat ik bij de gynaecoloog was. Wat moet ik hier nu van denken...? Ik ben helemaal in de war! Hebben jullie ervaring met een plots veel kortere cyclus? Waar zou dit op kunnen wijzen?
Ik heb dit voor onze zoon en ook nu deze afgelopen maanden nog niet gedaan maar heb nu toch eens ovulatietesten in huis gehaald. Even de handleiding doornemen 😀