Wens: zwanger in 2021

Mth en covo
Het schiet al mooi op bij jullie zeg verlof ingegaan nog mooi wat tijd om uit te rusten voor de bevalling en het bewegende gevoel
Dat is best gek als het eruit is dan mis je dat wel ook al had je blauwe ribben van het geschop?
Hier last van rommelde darmen en af en toe kramp in de darmen hopelijk is dit goed en komt het dat er 2 embryo's teruggeplaatst zijn dat hebben we nu voor de eerste keer en dat had ik nooit bij de andere keren
Maar nog even geduld en hopelijk is dit goede lijm dat ze blijven plakken? wel weer spannend ook omdat onze bruiloft gepland staat op 6 mei 2022 ?
 
Hi dames, gister echo gehad bij de gyn helaas nog geen hartje te zien en zij rekende 6 weken ipv 6+4. Opzich niet gek ze zei ook maak je geen zorgen het kan echt net een paar dagen verschil maken en het aantal mm was keurig.
Toch vind ik het spannend met 6wk en dan nog geen hartje te zien... meer dames ervaring hiermee?

Mag gelukkig over 1.5 week weer terug komen.
 
Hoi liefsvan dat wel even schrikken hoe gaat het nu met je de echo is al bijna dacht ik hopelijk goed nieuws volgende week ik ga weer duimen voor je ?
 
Hoi hoi ik heb gister weer een echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien. Had een super onpersoonlijke verloskundig totaal niet betrokken of geduldig dus ze nam weinig tijd maar het hartje klopte en het kleintje was mooi gegroeid, dusss ik ben blij. Nu over 2 weken weer een echo. Ben nu 7+5
 
Hoi liefs van wat een goed nieuws gelukkig alles goed gegaan wel jammer dat he zo'n onpersoonlijke verloskundige had helemaal omdat het al extra spannend was voor jou hopelijk heb je haar niet te vaak
Hier hebben we 7 sept een terugplaatsing gehad en mochten we vandaag testen alleen heb ik stiekem gister tussen de middag al getest en wat denk je gelijk een kruis en clearblue gaf 1_2 week aan dus ik gister het ziekenhuis gebeld en een afspraak gemaakt voor de eerste echo over 3 week wel moest ik vandaag toch nog testen omdat de arts deze dag als test datum had gezegt dus vanochtend braaf getest en weer een dikke vette kruis en clearblue gaf 2_3 dagen aan dus koopt mooi op te minste gister was het de tweede urine vd dag en vandaag de eerste dus niet helemaal goed te meten maar super blij masr wel erg bang dat het toch mis gaat vorige keer ook positief getest en 5 dagen later bloedverlies en na 3 wekem een echo zonder vruchtje dus deze wachtweken zijn extra spannend maar heb er een goed gevoel over
Hoe gaat het met jou laatste loodjes covo?
 
Oh gefeliciteerd Caroline!!! Wat ontzettend goed!! Ik ben heel benieuwd naar je echo over 3 weken! ?

Ja overmorgen mijn uitgerekende datum. Ik ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk ? Van mij mag hij komen. Ik voel me prima, nauwelijks echte klachten, maar ik vind het wel gewoon goed zo. Maar ja, voorlopig is hij nog tevreden daar binnen ?
 
Terug
Bovenaan