Wens: zwanger in 2021

Hoi hoi
Al lang niets meer geschreven hier wel op andere topics maar daar ook niet vaak gedaan
We hadden in juni een vroege miskraam gehad en moesten weer aan de pil we hadden 1 embryo in de vriezer die nu dus een miskraam was geworden
Daarna in aug begonnen met decapeptyl en menopur 20 aug eerste echo daarna 27 aug 30 aug en 1 sept de laatste 2 sept peptyl gespoten en afgelopen zaterdag weer een punctie gehad dit was de tweede keer n
Maandag bellen ze Wanneer de terugplaatsing is dat kan dinsdag of donderdag zijn dus even afwachten nu even rustig aan doen beetje gevoelige buik en hopelijk over 2 halve week goed nieuws
 
Spannend Caroline! Ik ben benieuwd en duim met je mee!

Hoe is het met iedereen?

Hier nu de 37 weken voorbij, dus hij is welkom! Hij mag nog even blijven zitten, maar als hij morgen wil komen mag het. ? Ik geniet van het mooie weer in m'n verlof!
 
Wat gaat de tijd al snel Covo! Lekker dat je nu met verlof bent.

Ik ben nu 9 weken zwanger. We hebben een goede echo gehad waar ons kleintje al aan het bewegen was! Maar ik blijf me nog een beetje onzeker voelen. Ik kan niet wachten tot de volgende echo… 16 september mogen we weer:)
 
Wat fijn Tanjamies! Goed gevoel he, die goede echo's! En zo leuk om de kleine al te zien bewegen, magisch!

Voor je het weet is het de 16e joh ?
 
Zo dat gaat echt al opschieten covo!
Hier gaat het goed ? inmiddels 10+4. Komende woensdag de termijnecho dus dat is wel weer spannend. Maar ik denk dat het wel goed zit gezien alle symptomen ?? 
 
Hoi hoi
Zaterdag hadden we de 2de punctie daar kwamen 5 eitjes uit
Maandagmiddag gebeld dat er een terugplaatsing stond gepland voor dinsdag
We kregen op de dag zelf te horen hoeveel er bevrucht waren
Wij waren in elk geval blij dat er een terugplaatsing kwam dan was er in elk geval 1 goed gedeeld
Dus wij helemaal blij naar het ziekenhuis
Kwamen we daar zeiden ze dat er 4 vd 5 bevrucht waren maar er was 1 ochtends afgevallen die was niet doorgegroeid wij dus helemaal overdonderd door dit nieuws
Er zijn 2 terug geplaatst en er is 1 in de vriezer
Onze dag kon niet meer stuk dit was het beste resultaat ooit voor ons
Dus nu op het verrekte wachtbankje??
 
Oohhh Caroline! 2 terugplaatsing plus een reserve! Wat super!!

Ik hoop het zo hard voor je dat deze blijven plakken!! ❤
 
Tanjamies en mirtjemirtje, wat fijn dat het goed gaat! Leuk die goede echo's. Altijd weer iets om naar uit te kijken! 
Covo, tijd gaat snel ineens he. Nog even genieten van de laatste weken/Dagen en het getrappel in je buik! Voel je je nog helemaal goed ? 
Caroline, wat een fantastisch nieuws! Super spannend!   
Hier nu 36,5 week, mijn verlof inmiddels ingegaan. Heb nog helemaal niet het idee dat het nog maar eventjes duurt.. ?. Gister laatste echo gehad. Ze is volledig ingedaald, dus we wachten het af ?
 
Terug
Bovenaan