Wens: zwanger in 2021

@liefsvan spannend ook! Hopelijk krijg je gelijk een echo. Wij hebben de termijnecho en intake op 8 september ;) 
Ik ben medisch vanwege mijn eerste bevalling. Ik ben toen ingeleid vanwege een te hoge bloeddruk. Mijn zoontje kreeg het erg moeilijk waarop een spoedkeizersnede volgde. Bij die ks bleek mijn bekken zo smal te zijn dat ik nooit vaginaal zal kunnen bevallen dus deze bevalling wordt sowieso een geplande keizersnede. Ook bleek toen dat mijn zoontje dysmatuur was en dat de placenta te klein was. Dit is allemaal niet gezien tijdens de controles. We zouden juist een grote baby krijgen was voorspeld. Kortom er is een hoop gemist toen. Ik sta er dus wel op dat we nu extra groeiecho's krijgen en bij twijfel meteen doorgestuurd worden naar de gynaecoloog. 
 
Heftig ook @mirtjemirtje! Ik vond die groeiechos bij mn eerste echt fijn je kan net even wat vaker kijken en er is wat vaker een check. Heb besloten dat ik maandag gewoon de poli nog eens bel met de vraag of dit incl echo zal zijn dat ik er rekening mee wil houden namelijk.

Ben zo benieuwd of je bij de tweede al sneller een buikje gaat zien. Ik ben wel wat steviger en net begonnen met personal training dus vind het ook wel spannend om weer een buikje te krijgen. Haha
 
@liefsvan ik ben nu 9 weken 3 dagen en sinds gisteren mijn zwangerschapsbroeken al aan ? ik heb echt al een buikje. Met de eerste kwam dat veel later, mijn buik nu is vergelijkbaar met mijn buik van toen met 23 weken ? en dat terwijl ik nu 8 kilo lichter ben dan bij de start van de vorige zwangerschap. Ik vind het echt verbazend hoe anders deze zwangerschap begint dan de eerste!
 
@mirtjemirtje oh wauw!! Haha nou dat beloofd wat dan.. dan kun je het vast ook niet meer echt verbergen?? Heb je het dan ookal aan iedereen verteld?
 
Hai dames,
Sorry hier echt al heel lang niet meer op het forum geweest. Hoopte dat het mischien hielp als er ik minder mee bezig was, maar helaas niet.
Tot deze ronde, afgelopen maand waarschijnlijk een hele vroege miskraam gehad en zat er helemaal doorheen en geloofde er echt niet meer in. Me man daarintegen wilde de hoop nog niet opgeven en vanmorgen stond ik dan toch echt met een positieve zwangerschaptest in me hand.

Ik kan het nog steeds niet echt helemaal geloven, dat het na 2,5 jaar proberen tot echt eindelijk weer gelukt is ?
 
@littlesunflower gefeliciteerd!
@liefsvan ik heb het inderdaad deze week aan iedereen al verteld. Op mijn werk moest het wel aangezien er veel planningen voor een heel jaar rondom mij gemaakt moesten worden. Ik vond het niet netjes om dan niks te zeggen. En toen ook maar gelijk aan de rest van de wereld verteld. We zijn toch niet zo goed in geheimpjes bewaren ???
 
Terug
Bovenaan