Wens: zwanger in 2021

Wat fijn liefs van, gefeliciteerd! Jammer van de verloskundige..  is fijner als ze zich een beetje in kunnen leven. Gelukkig goed nieuws gekregen! 
@caroline, gefeliciteerd!! Spannend de komende weken. 
 
@covo, je houdt het spannend!! Op een gegeven moment is het genoeg geweest he! Hopelijk komt hij zich snel voorstellen ? zet 'm op alvast! 
 
Wat een goed nieuws allemaal meiden! Het is jullie gegund ? en Covo wat gaat de tijd snel!

Ik ben nu 27+3 en net weer begonnen met werken na de vakantie. Totaal geen zin meer haha. Moet nog 7,5 week werken voor mijn verlof.. Nog even volhouden?? verder gaat het allemaal goed hoor. Nu net in het derde trimester aanbeland en krijg nu van die onhandige klachten zoals kramp, vergeetachtigheid en weer meer vermoeidheid, maar 90% van de tijd ben ik een blij ei!
 
Vannacht is hier Jaxon Bodi geboren, we noemen hem Jaxon. ?

Pittige bevalling die uiteindelijk in een spoedkeizersnee is geëindigd. We maken het heel goed, Jaxon is een rustig en tevreden mannetje.

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat!
 
Wauw gefeliciteerd covo wat een super leuke naam gelukkig is het allemaal goed gegaan en gaat het goed met jullie mannetje en jou nu lekker laten verwennen en samen genieten heel veel geluk en liefde voor jullie ???
 
[quote quote=10490164]Vannacht is hier Jaxon Bodi geboren, we noemen hem Jaxon. ? Pittige bevalling die uiteindelijk in een spoedkeizersnee is geëindigd. We maken het heel goed, Jaxon is een rustig en tevreden mannetje. Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat![/quote]
Gefeliciteerd!!!? nu lekker bijkomen en genieten!!
 
Van harte gefeliciteerd Covo! Geniet van je mannetje! 
 
Ik ben de 25e bevallen van een gezonde dochter. Ze heet Maud. Bevalling ging thuis erg vlot, met 4 uurtjes was ze er.  Alleen 1,5 uur na de bevalling kreeg ik bloedingen. Na 1,5 liter bloed te zijn verloren en 3x van de wereld te zijn gegaan ben ik afgevoerd met de ambulance. Dat was dus wel even een tegenvaller. Gelukkig sloegen de infusen snel aan en mocht ik gister middag weer naar huis. 
 
Terug
Bovenaan