Wens: zwanger in 2021

Dank jullie wel! Pfff ik zit nog een beetje in ongeloof met een big smile op de bank, steeds naar het staafje te kijken. ?

SteefEef, ik heb nu Kruidvat early gebruikt. Ik liep erlangs en kon me niet inhouden.

Ik had gisteren ook Clearblue digitaal, en sensitest testen besteld, zodat ik van t weekend kon testen. Ik denk dat ik vrijdag of zaterdagochtend nog zo’n Kruidvat test en een clearblue doe. Mijn NOD ligt ergens vrijdag of zaterdag.
 
Caroline, zolang je menstruatie er nog niet is, is de hoop nog niet weg. Ik duim nog steeds heel hard met je mee!
 
Ja tof toch, lekker van genieten. Heb je het je man al verteld?

Ik twijfel, als ik het bestel bij kruidvat komt het pas vrijdag einde middag hier aan. Dan zou ik kunnen testen maar ik kan ook gewoon het weekend afwachten omdat 4ond de 16e mn NOD is..

Of ik wandel even naar kruidvat haha dan kan ik morgenochtend testen.. lastig lastig
 
Zeer duidelijk kruisje Covo. Proficiat. 
Hopelijk gaat alles goed.
Steefeef lastig e.. je wil ook niet te vroeg testen maar je wil het ook weten.
Blijven hopen Caroline. Ik duim!
Er zei iemand  (weet niet meer wie) dat ze af en toe lastig heeft als er nabije familie zwangerschapsaankondiging doet.  Ik herken dit ook. Je ben heel blij voor die persoon maar toch ook confronterend.  Mijn schoonzus startte 1m voor ons met proberen en werd onmiddellijk zwanger . Hoewel ik superblij ben is het soms ontzettend moeilijk. Elke maand wordt haar buik dikker en die van mij blijft plat.
Op dit forum vind ik het dan wel hoopgevend als er positieve testen zijn. En ook niet confronterend.  Heel vreemd 
 
 
Halloweentje, ik kan me dat goed voorstellen hoor.

Zij staan/staat dichtbij jou. Ons ken je niet, wij staan verder van je af en dan is het makkelijker om los te laten. Bij mensen in je omgeving heb je ze lief, heb je er een gezicht bij.

Blijf positief, ik denk dat dat al veel met je kan doen. En als het even niet gaat, verwen je zelf met iets waar je blij van wordt en schrijf van je af bij ons ☺
 
Ik heb het hem verteld, hij is superblij. En een beetje zenuwachtig haha. Ik kon het niet voor me houden tot hij terug kwam uit zijn werk.

Ik ben me wel heel goed bewust van de kansen dat het nog mis kan gaan, zeker met mijn eerdere ervaringen. Maar ik ga van het positieve uit, het moet toch een keer goed gaan!

Halloweentje, ik snap wat je schrijft goed. Ik voel me zelfs een beetje bezwaard dat ik nu in de eerste ronde een positieve test heb, en dit met jullie deel, omdat ik ook goed weet hoe het voelt langer bezig te zijn. En ik me juist goed besef hoe kan het voelen.
2 Van mijn vriendinnen waren net zwanger toen ik de eerste keer zwanger werd. Nadat het misging, vond ik het supermoeilijk blij voor ze te zijn, waar ik dan weer van baalde van mezelf. Zij konden natuurlijk nergens iets aan doen en diep van binnen was ik natuurlijk echt wel blij voor ze. Toen we daarna weer een aantal maanden bezig waren, werd mijn zus zwanger. Ik was toen in totaal ongeveer een jaar verder, en ik vond het heel pittig.

Ik ben blij dat je schrijft dat het hier anders is.

Nu begint die spannende periode weer. Ik hoop dat het goed blijft gaan. ??
 
Terug
Bovenaan