Wens: zwanger in 2021

Super leuk CoVo. Ga er lekker van genieten met zn tweeën. Ik snap de angst, zelfs ik draag die al voor het geval het raak mag zijn. Maar probeer er niet te veel over na te denken, en gewoon lekker te genieten van deze bijzondere en mooie tijd.

Ja haha al twijfel ik nog of ik een vroege test zal halen. Lees hier wisselende verhalen over.

Wat raden jullie aan??
 
@CoVo, oh wauw dat is al een duidelijke plus! Gefeliciteerd!
@AliceinWonderland de testjes lopen mooi op.
@Wishfull, wat fijn dat je gelijk vandaag terecht kan voor een bloedtest. Hopelijk krijg wat meer duidelijk dan en zijn je bloedwaardens positief. Fingers crossed!


@Carolinerkj, mischien zijn je hcg waardes nog niet hoog genoeg voor een positieve test als je idd net een innestelingsbloeding hebt gehad? Duim heel hard voor je dat je over een paar dagen alsnog eindelijk een mooie positive test in handen heb! 


@Halloweentje, ik slik ook zwanger vitamines met foliumzuur en omega3 erin. En mijn man slikt sinds 3 maanden ook mannen vitamines.  Hij is geen grote groente eter en had voorgestelt dat wat extra vitamines geen kwaad kan denk. Er zit ook selenium in wat goed is voor het zaad.
@Steefeef, ik heb zelf nog nooit een vroege test gehaalt of gedaan. Weleens over getwijfelt of ik er een zal halen, maar zoals je zegt lees je er veel wisselende verhalen over. Ik heb sowieso op dit moment geen testen in huis, had nog een paar goedkope van onbekend merk liggen en heb ze vorige week in een ik ben er even klaar mee moment allemaal weggegooid.
Er was iemand die iets vroeg over een slijmprop vroeg rond ovulatie. Heb er zelf nog nooit gehad een gehad, maar normaal weet ik wel vanwege me cervixslijm dat ik rond me ovulatie zit. Deze ronde snap ik er echter ook niet veel van. Op cd16 had ik echt heel rekbaar    cervixslijm, op cd18 een klein beetje en nu op cd20 had ik weer wat. Wel wat minder helder en zag er niet echt rekbaar uit. Maar ja geen idee wanneer me eisprong dus ongeveer was. 
 
Bloedtest wordt toch vrijdag.. dus ik denk maandag pas de uitslag! 


@CoVo gefeliciteerd meid ?????
Ben echt super blij voor je ?? hopelijk blijft het goed gaan! Zit je nou nog voor je nod? Maak je geen zorgen over ons. We willen het allemaal graag, dat is waar. Maar als het goed is gunnen we het elkaar allemaal net zo erg ?


 
 
Hier toch de hoop aan het verliezen heb wat bloed in mijn masndverband gezien vanmiddag maar niet heel veel en met die negatieve testen erbij denk ik toch dat we nasr de volgende ronde gaan wacht nog even af tot morgen en anders bel ik het ziekenhuis op dat het niet gelukt is en hopelijk kunnen we snel beginnen in het andere ziekenhuis met ivf 
 
Dank jullie wel ?

Ja ik verwacht mijn NOD vrijdag of zaterdag. Zaterdagochtend test ik nogmaals, om te zien of de lijn nog donkerder wordt en doe ik een digitale test.

Succes Wishful! Ik hoop dat er goed nieuws uitkomt!
 
CoVo gefeliciteerd!! Spannend de komende dagen, maar vooral van genieten!
veel aankomende NOD’s. Nog meer dames die eerder gaan testen omdat ze bijv kwaaltjes hebben of denken dat t raak is?
 
Ik heb besloten morgen een vroege test te doen. Ene moment denk ik, het zou wel eens kunnen ivm buikpijn , rugpijn, moeheid. En soms denk ik nee ik word gewoon ongesteld.

Vind het ook best eng om morgen een vroege test te doen haha
 
Terug
Bovenaan