Wens: zwanger in 2021

Nou meiden, ben net ongesteld geworden.. 5 dagen te laat maar heb nu wel duidelijkheid. 
bloedtest ga ik maar weer cancelen ?
normaal ben ik echt om de 28 dagen ongesteld, nu een cyclus van 33 dagen, moet ik volgende maand gewoon weer 28 dagen aanhouden of? 


liefs! 
 
@SteefEef ik ben gelijk in een warm bad gaan liggen met kaarsjes aan en probeer het positief te zien. Maar ben best wel teleurgesteld hoor stiekem. Had zoveel symptomen vorige week dat ik nog tegen m'n vriend zei: als dit het niet is dan weet ik het echt niet meer.. maar goed.
We houden de moed er maar in, wat kan je anders. ?
 
Dank jullie Neeltjeee en Liefs van! ?


SteefEef, spannend! Ik duim mee morgenochtend! Ben heel benieuwd!

Wishfull, ik hoopte op goed nieuws voor je. Wat jammer dat je menstruatie toch is doorgekomen, maar wat ga je er met een positieve houding mee om. Sterke meid ben je! Wat zal ik in het lijstje aanhouden als je nieuwe NOD?

Caroline, ik vind het echt heel jammer voor jou. Ik hoopte dat het uit zou blijven en je een positieve test zou krijgen. Als het inderdaad morgen doorzet wens ik je veel succes in de nieuwe weg, via IVF. ? Neem eerst even de tijd om je teleurstelling een plekje te geven, dat mag best. Is gewoon enorm kut. Ik gun het je van harte dat IVF voor jullie de oplossing is.

 
Hallo,

21 oktober bevallen van ons eerste kindje (3 weekjes te vroeg). Het liefst willen wij niet te lang wachten met een tweede en willen wij eind dit jaar weer zwanger proberen te worden. Stiekem hoop ik dat het net zo snel gaat als bij onze eerste❤️
 
@wishfull wat knap dat je zo’n verhaal met ons deelt. En wat balen dat je ongesteld bent geworden.. Even flink balen mag!! Wel fijn dat je nu gewoon verder kan. Ze zeggen dat je je langste cyclus aan moet houden.  @alice je testen lopen mooi op hoor!  @covo wauw! Gefeliciteerd dat is een duidelijke plus hoor!! En voel je alsjeblieft niet bezwaard. Iedereen heeft zijn eigen verhaal richting zwangerschappen en het is alleen maar fijn dat het is gelukt.  @caroline jeetje zeg.. Heb je tot nu toe meer bloed ontdekt? Snap dat de moed onderhand in je schoenen zakt.  @halloweentje heel herkenbaar! Kan hier echt enthousiast worden als meiden zwanger zijn, al is het natuurlijk altijd wel een beetje dubbel. Bij de zwangerschapsaankondiging van het weekend probeerde ik blij te doen, maar merkte ik dat dat heel veel energie kostte. En dan niet omdat ik het ze niet gun want ik gun iedereen een kindje, maar gewoon omdat ik er tegenop zie dat je dan inderdaad die ontwikkeling zie van een zwangere buik en in je achterhoofd blijft denken dat je dat zelf ook had kunnen zijn.  @steefeef spannend! Ga voor je duimen! Hier vanmiddag ineens onwijze steken in mijn borst en heel veel afscheiding. Heb tot nu nog geen positieve ovutest gehad en m’n temp loopt ook nog niet op dus mijn eisprong is nog niet eens geweest en we beginnen al met symptomen hihi!
 
Terug
Bovenaan