Wens: zwanger in 2021

Spannend joyceeeeeehopelijk is het deze keer raak ik ga voor je duimen
Hier vlakbij de eerste echo woensdagochtend 13okt hebben we de eerste echo volgens de berekening voor ivf behandelingen ben ik 7w+4 en anders 7w+1 de site rekend vanaf de punctie maar ik weet niet wat het ziekenhuis doet ik houd 7w+1 bij de echo dat valt het hopelijk mee
 
Hoe gaat het hier met een ieder?
Al meerdere dames bevallen? Covo hoe is het met jullie, kunnen jullie je draai vinden?

Caroline, hoe gaat het nu met jou? Hoop zo dat jullie fijn nieuws hebben

Hier langzaam aan het aftellen, na deze week nog 3 weken werken en dan gaat mn verlof in. Tijd vliegt!!
 
Oh SteefEef dat komt dichtbij zeg! Zo leuk! Ik krijg er echt een glimlach van op m'n gezicht als ik denk aan hoe we elkaar gevolgd hebben in deze groep. Bijna verlof! Hoe voel je je? En hoe voel je je richting de aankomende bevalling?


Hier gaat het ok. Het is op momenten echt heel zwaar, daar ga ik niet om liegen, maar het is al wel heel vertrouwd. Alsof hij er altijd is geweest. We houden ons vast aan de gedachte dat alles steeds fases zijn (slechte nachten, dan veel krampjes, dan weer veel huilen overdag, dan weer een week nergens last van, dan toch weer slechte nachten, etc). Hij doet het wel ontzettend goed, hij is al 5.4 kilo! Hij begint te lachen, en is al ontzettend alert, echt heel leuk. ? Met name de nachten zijn pittig haha, maar je waardeer het enorm als ik 4 uur kan slapen ?? En dan kan ik er sochtends wel weer tegenaan. Maar moeder zijn vind ik geweldig, ik zou voor geen goud meer terug willen.

Hoe is het met de anderen?
 
Hey meiden,
Wat leuk om jullie verhalen te lezen! Steefeef wauw dat komt ineens al dichtbij. Wat spannend en leuk zeg! En Covo jij bent gewoon al helemaal gewend aan mama zijn. Het klinkt voor mij nog zo onwerkelijk nu, vooral die korte nachten. Ik slaap nog heerlijk 8 uur en kan me niet voorstellen dat ik met minder gelukkig zou zijn haha.
Ik ben nu 19 weken zwanger, voel me helemaal prima. We krijgen een jongetje!:) volgende week de 20 weken echo waar ik heel veel zin in heb. Het voelt soms nog steeds wel alsof de weken langzaam gaan. Ik heb ook nog geen megabuik nu. Lijkt me heel leuk als die straks echt gaat groeien:) Het voelen van die kleine in mijn buik is wel erg leuk.
 
Leuk om hier weer even te lezen! Hier nog steeds zwanger, 37 weken bijna :) 
Covo gefeliciteerd met de kleine! Het zijn zeker allemaal fases hoor. En lief dat hij lacht :)
Steefeef lekker bijna verlof!
 
Wat leuk inderdaad om alles weer te lezen! Het begin van 2021 (en dit topic dus), lijkt nog maar pas geleden, maar zoveel al gebeurd!

Ik heb straks de pretecho, dan gaan we hopelijk horen of we een jongetje of een meisje verwachten!❤️
 
Leuk om weer even van iedereen te horen inderdaad ?

Hier inmiddels bijna 21 weken onderweg, we krijgen er weer een jongen bij ? vorige week de 20 weken echo gehad en alles was goed! Behalve wat bandenpijn en slechter slapen heb ik nergens last van. Het getrappel in mijn buik wordt steeds duidelijker, dat blijft toch ook bijzonder ?
 
Terug
Bovenaan