Wens: zwanger in 2021

Lief van jullie meiden, zo sterk ben ik niet hoor (zit nu al een kwartier in bad zo hard te janken dat het bad bijna overloopt met janknummers op spotify) 
Uithuilen en opnieuw beginnen ?
@CoVo doe maar 12 feb, dat geeft m'n app ten minste aan ??‍♀️ Weet het zelf niet meer zo goed... 
Liefs 
 
Ik snap het Wishfull, herkenbaar ook. En laat het er ook gewoon even lekker zijn, dat mag he. Eerst dit even verwerken en dan pas door, het komt goed
 
Welkom AmberH! Gefeliciteerd met je pasgeboren kindje! En spannend dat jullie dit jaar willen gaan voor een broertje of zusje. Veel succes, leuk dat je meeleest en schrijft!


Dank je wel CJS ?

Wishfull, snap het ook! We willen het zo graag, en als je lichaam dan zulke verwarrende signalen afgeeft, is het ook gewoon super balen als je alsnog ongesteld wordt. Overtijd is het meest duidelijke symptoom hoor je altijd, dus als je dan overtijd bent en het blijft negatief, vul je je toch met hoop. Wat SteefEef zegt, huil zo hard je wil, gooi het er maar uit. Je hoeft t niet weg te schuiven of kleiner te maken, het is gewoon verdrietig. En over een paar dagen lukt het om weer richting de volgende ronde te kijken, en dan gaan jullie er weer voor. ??
 
Hi dames
ik zit me iets af te vragen.. hoe weer je hoelang je LF is? Weet deze maand eigenlijk pas voor het eerst ECHT wann. Mn eisprong was door de ovu testen... de maanden hiervoor was het ongeveer/gokken en was ik tussen de 12 en 14 dagen erna ongesteld (denk ik)dus ik ga nu uit van 14 dagen LF maar zeker weten doe ik t niet...

Liefs vanaf het wachtbankje ;-)
 
@alice en @Covo, wat leuk, voorzichtig gefeliciteerd! 
@Wishfull, ik snap dat heel goed. Super kut is dit, en het mag er inderdaad gewoon zijn. Baalmomentje 2.0 noem ik ze altijd.. had het zelf afgelopen ronde ook. Neem altijd een avondje/dagje voor mezelf en daarna probeer ik me weer te herpakken en vol goede moed verder te gaan.  
@liefs van, ik ben er door ovu testen achter gekomen wat mn lf is. Maar bij wisselt ie nogal, ook zoiets bijzonders. Dacht zelf altijd dat je lf een vast gegeven was maar dat blijkt niet zo te zijn..
Ik start vanaf morgen weer met ovu testen. Laat mn vriend dit ook nooit weten, die raakt er erg van in de stress. Af en toe gaat het al moeizaam bij ons, dan is dat soort stress echt funest en kunnen we de gehele ronde wel vergeten om het zo maar te zeggen. Hoewel het de afgelopen twee maanden eigenlijk gewoon weer soepel verloopt gelukkig?  Ben benieuwd hoe lang mn lf deze maand is?
 
@wishfull herkenbaar hoor! En dat mag en is logisch. Je hoopt er zo op en dan toch weer niet.. Heb die frustratie momenten ook wel eens ergens random in m'n cyclus.. alles wat er door je lijf heen giert aan hormonen is ook geen makkie. Is het niet zo dat je voor je nieuwe nod de langste cyclus moet nemen?
@liefsvan ik heb altijd precies 2 weken na een positieve ovutest mijn nod. Of nou ja tot nu toe dus mijn menstruatie start. Het is dus de eerste keer na ovutesten even afwachten, maar daarna kan je er vanuit gaan dat je LF gelijk blijft. Mijn cyclus wisselt namelijk nog wel eens qua aantal dagen, maar die 2 weken kloppen altijd. 
@alyda wat bijzonder inderdaad dat je lf wisselt. Wisselt het echt met meerdere dagen of 1 dag? Dan kan het natuurlijk zijn dat je eisprong net iets later geweest is, waardoor je een dag verspringt. Herkenbaar hoor, hij kijkt altijd alleen weer gek op als ik net die test heb gedaan en hij komt de badkamer in, maar wil niks weten van een uitslag. Dat heeft bij ons wel eens tot behoorlijke meningsverschillen geleid en dus een gemiste kans hihi!
 
Woow meiden wat heb ik veel gemist in een dag. @covo en @alice wat een super mooi nieuws zeg!
En @wishful dat gevoel van flinke teleurstelling (en ff goed huilen) en dan weer schakelen omdat het wel duidelijkheid geeft herken ik goed van begin deze week bij mezelf. We moeten het inderdaad maar positief inzien denk ik, maar ons zeker ook niet afstraffen voor het verdriet. Is allemaal heel normaal toch! next! 
 
@cjs, de eerste keer was het 11 dagen, toen 13 dagen, toen 11 dagen en afgelopen keer was het ineens 15 dagen.. die 11 en 13 dagen snap ik nog wel, maar die 15 dagen was ineens heel raar. Dus ben benieuwd wanneer ik nu mn positieve ovu test heb (meestal op de 11e dag maar ook dit wisselt wel eens tussen dag 11 en 13) en hoe lang mn lf is. Wel in maart gestopt met de pil, dus nu zo'n 10 maanden, maar lijkt me niet dat dat nog invloed kan hebben
 
Terug
Bovenaan