Wens: zwanger in 2021

JessieJM, flinke achtbaan zo! Ik snap dat je idd behoefte hebt aan een keuze, anders blijf je heen en weer gaan met je gedachtes en eventuele hoop of teleurstelling. Dan hoop ik ook voor je dat dit idd een korte menstruatie was, en je vanaf nu richting de volgende ronde kan!
 
Nou meiden, schuif mij maar door naar februari hoor. Het bloeden wordt nu lichter en bij plassen meer. Helaas helaas, maar mn lichaam is er kennelijk nog niet klaar voor.Wanneer rekenen jullie eigenlijk start menstruatie? Al vanaf het moment je bij afvegen wat hebt en wat druppels in maandverband /tampo, of echt als je aardig wat in je maandverband of tampon hebt en dus meer dan wat druppels? En ook qua stop, is dit voor jullie echt als je geen puntje rood meer ziet of als het heftigste voorbij is en je nog wat druppels hebt?


Mn cyclus is trouwens wel aan het veranderen zo na de miskraam vorig jaar. Voor mn zwangerschap had ik altijd een cyclus van 30 a 31 dagen. Vorige maand had ik opeens 29 dagen en nu ook 28 a 29 dagen. Ook de menstruatie zelf is korter maar heftiger. Bijzonder wat je lichaam allemaal doet
 
Balen SteefEef! ? Heel jammer! Op naar volgende maand! ??

Ik reken de start van mijn menstruatie vanaf de dag dat het goed doorzet. Ik las ergens dat dat de bedoeling was ??‍♀️ Dus niet al vanaf de dag dat het bij het afvegen etc, maar echt de eerste échte dag. Het einde reken ik wel pas op het moment dat ik helemaal niks meer ervaar.

Heb je een idee van je volgende NOD?
 
Ja precies, zo doe ik het ook.

Dus vandaag nog niet officieel gestart. Denk dat het morgen wel echt doorzet dus houd die datum aan als echt menstruatie dag. Als ik dat doe, is mn volgende NOD 14 februari (als dat geen geluksdag mag zijn weet ik het niet meer haha?)
 
@steefeef balen!! Ik reken vanaf de eerste dag dat ik rood zie. En bij mij is dat vaak gelijk al veel. En met stop is het hetzelfde. Ik ga vaak over naar bruin verlies ipv rood. En dan hou ik de laatste dag rood aan. Je volgende nod moet geluk brengen kan niet anders! 
 
@covo ja die klopt. Was uitgegaan van de datum in de app en die gaf al 35 dagen aan. 
 
@jessie hmm nog niet veel zekerheid dus.. zou dan denk ik ook gewoon zelf aan de volgende ronde denken.
 
@CJS bedankt!

@CoVo het viel me heel erg mee, even een ambetant gevoel toen het eruit ging maar dat was dan ook weer super snel verdwenen. En ondanks dat ik gisteren nog heel veel regelkrampen had heb ik er nu geen last meer van. Benieuwd hoe mijn menstruatie nu gaat zijn. In elk geval wel opgelucht dat dat ding eruit is. Ik vond het toch wel een drempel om een afspraak vast te leggen en op consultatie te gaan. Ik denk dat het laagdrempeliger was als ik gewoon geen nieuwe pilstrip moest beginnen.  
 
@covo ik lees nu pas je berichtje. Mijn ei was afgelopen maandag dus 14 dagen later zit ik op NOD 25/26 er vanuit gaan dat mijn LF 14 dgn is.
Deed deze maand voor t eerst een ovu test dus LF kom ik met zekerheid deze maand pas achter...

(mn app zegt zelfs NOD pas 27 maar die zegt ook dat mn ei pas later was dus die hou ik maar even niet aan nu)

Achteraf had ik het zonder test ook geweten dat mn ei maandag was want ik was er beroerd van hahah maar goed dubbel check.
 
Terug
Bovenaan