Wens: zwanger in 2021

@skipbo, wat balen :( 
@liefsvan, zo dat is best een lange tijd, 11 maanden! Wel fijn dat jij je eisprong voelt... ik merk daar dus helemaal niets van ... 
@cjs, doe je dan 1x daags op een bepaalde tijd je temperatuur meten? 

@aikee wat ontzetten verdrietig!
@Skipbo Wat balen!
@CJS dat temperaturen werkt heel nauwkeurig toch, elke dag op dezelfe tijd enz?
@Poni Ik kreeg na 10 dagen last van krampjes en steken. Ik heb ze nu nog vooral in de avond!
Ik heb gisteren contact gehad met de verloskundige en die heeft me wel gerust gesteld over het bruin verlies. Ik heb dit namelijk nog steeds, al is het niet veel. 24 februari de eerste echo! 

Fijn Lissieoli! Ik was al benieuwd hoe het met jou was. Ik kan me voorstellen dat het heel fijn is even door de verloskundige gerustgesteld te worden. Op naar 24 februari!

@MTH jaa ik vond het ook lang! Ideaal hahaha als ik iets niet gemist heb is het een menstruatie.
Ja het is best wel fijn om de eisprong te kunnen voelen, was er afgelopen maand alleen heel beroerd van een aantal uur, veel pijn. Doe deze maand nog een ronde ovu testen en hoop hem dan weer te voelen dan kan ik als dat nodig is de rondes erna zonder testen doen. Al hoop ik natuurlijk dat dan al niet meer nodig is.
Ga jij ovulatie testen doen?

Hoi lieve meiden, 
Ik ben vandaag ongesteld geworden. Wederom veel verdriet en teleurstelling. Ik ga het proberen volledig los te laten. Niet meer googlen, geen forum meer, ovutesten weet ik nog niet zeker. Tempen blijf ik wel doen want dat werkt goed en dan weer ik zeker dat ik een eisprong heb gehad. 

voor iedereen met vragen over het tempen. Je moet het iedere ochtend doen gelijk als je wakker wordt. En er mag Max een half uur verschil zitten tussen je metingen (dus als je het altijd om half 7 doet mag het Max om 7 uur). Nou zet ik geen wekker en doe ik het ook wel eens om 8 uur. Dat is Max 2 keer in de week en dan nog heb ik een duidelijk beeld. Op het moment dat je temp omhoog schiet is je ei geweest en als hij weer daalt weet je dat je menstruatie eraan komt. Bij mij is m'n temp bijv tussen de 36,4 en 36,8 voor m'n ei. Na m'n ei loopt hij op naar 37.1/37.2 en vandaag is hij dus terug naar 36.5 en wist ik dat het ging komen. En zo gebeurde het, hihi. Het handigste is een thermometer met 2 cijfers achter de komma dan heb je een duidelijker beeld.

voor nu wens ik iedereen heel veel succes! Op mooie en gezonde baby's! Bedankt voor de steun en luisterende oren. Voor nu ga ik me even goed op mezelf concentreren. Mocht het gelukt zijn of ik er weer aan toe zijn, zien jullie me zeker terug ?

liefs! 

CJS, verdrietig om te lezen dat je menstruatie is door gekomen ☹ ik snap je frustratie. 
Hopelijk heb je gauw een positieve test in handen. Hoor vaak dat het bij vrouwen werkt als ze er even geen tijd en aandacht aan besteden. Hopelijk werkt dit voor jou ook ?

En misschien zien we je gauw weer terug.

Lieve cjs, wat een verdrietig nieuws!

Super lief dat je nog je advies over temperaturen deelt.

Ik hoop voor jullie dat er snel mooi nieuws komt, maar voor nu vooral veel rust, gezondheid, liefde en geluk! Hopelijk tot snel❤

Terug
Bovenaan