Hoi lieve meiden,
Ik ben vandaag ongesteld geworden. Wederom veel verdriet en teleurstelling. Ik ga het proberen volledig los te laten. Niet meer googlen, geen forum meer, ovutesten weet ik nog niet zeker. Tempen blijf ik wel doen want dat werkt goed en dan weer ik zeker dat ik een eisprong heb gehad.
voor iedereen met vragen over het tempen. Je moet het iedere ochtend doen gelijk als je wakker wordt. En er mag Max een half uur verschil zitten tussen je metingen (dus als je het altijd om half 7 doet mag het Max om 7 uur). Nou zet ik geen wekker en doe ik het ook wel eens om 8 uur. Dat is Max 2 keer in de week en dan nog heb ik een duidelijk beeld. Op het moment dat je temp omhoog schiet is je ei geweest en als hij weer daalt weet je dat je menstruatie eraan komt. Bij mij is m'n temp bijv tussen de 36,4 en 36,8 voor m'n ei. Na m'n ei loopt hij op naar 37.1/37.2 en vandaag is hij dus terug naar 36.5 en wist ik dat het ging komen. En zo gebeurde het, hihi. Het handigste is een thermometer met 2 cijfers achter de komma dan heb je een duidelijker beeld.
voor nu wens ik iedereen heel veel succes! Op mooie en gezonde baby's! Bedankt voor de steun en luisterende oren. Voor nu ga ik me even goed op mezelf concentreren. Mocht het gelukt zijn of ik er weer aan toe zijn, zien jullie me zeker terug ?
liefs!