Wens: zwanger in 2021

@MTH ik kreeg na 11 maanden voor het eerst weer een menstruatie en had daarna 2x een cyclus van 45 dagen en daarna werden ze langzaam weer wat korter nu ong 28-32 dagen en nu 2x mn eisprong gevoeld voor we begonnen voor de 2e, toen ronde 1 niet gemerkt en ronde 2 duidelijk gevoeld en gevonden met ovu testen. Dus dat is fijn. Soannend allemaal. Hopelijk snel positief nieuws!

Ik overweeg om te tempen ook maar twijfel nog erg... wie heeft hier ervaring mee?

@liefsvan ik doe het nu 2 maanden. Vind het wel fijn want zie heel duidelijk wanneer m'n eisprong is geweest en wanneer m'n menstruatie eraan komt. 

@Covo ik kan de komende twee dagen bloed laten prikken. 
Ben benieuwd. 
Ik denk ook dat juist omdat je misschien erg met een prille zwangerschap bezig bent, mentaal gezien, dat wellicht ook maakt dat je dingen voelt, denkt te voelen of wat dan ook. 
Maar dan nog, fysiek gezien, meer plassen, misselijk... dat is er of dat is er niet. Het zou fijn zijn te horen te krijgen dat het HCG gehalte gering is en afbouwt. 

Welkom nieuwe dames! Leuk dat jullie mee schrijven en ervaringen uit willen wisselen. 

Update zorgverzekering: heb vandaag toch een aanvullende verzekeringen genomen. Natuurlijk hoop ik dit jaar zwanger te raken en te bevallen. Maar of dat gaat lukken weet je natuurlijk nooit. Daarbij zaten er nog meer voordelen bij waarvan ik ook gebruik kan maken. 

Hi dames, 
Een vraag: hoeveel dagen na je ei hadden jullie last van steekjes/krampjes o.i.d?
Ik zit op dpo 8 of 4 of daar tussen?
En de hele avond al zeurende buikpijn voelt een beetje als menstruatie pijn.
Maar misschien wil ik het te graag voelen  

@poni ik heb dus precies het zelfde en ik heb ook hoofdpijn en gevoelige borsten erbij  laten we hopen dat het raak is!   

Ik hoop dat het een andere oorzaak heeft CJS, die temperatuur daling! Als het wel idd je menstruatie aankondigt, is het wel een accurate manier van het bijhouden van je cyclus zeg! Geeft denk ik wel rust, minder onzekerheid?

Skipbo, dank je! ?

Fijn dat het bloedprikken er gelijk achteraan kan Aikee, dan hoop ik dat je snel duidelijkheid hebt. Ik denk wel dat je gelijk hebt, ons hoofd ‘verzint’ er symptomen bij. Maar zoals je zegt, dat geldt natuurlijk niet voor de werkelijk aanwezige kwaaltjes. Ik ben benieuwd wat eruit komt!

Poni, het eerste wat ik echt kon merken was vermoeidheid en mijn rug, ongeveer op 10 dpo. Mijn buik begon pas na mijn NOD te rommelen. Maar ik hoor het ook vaak anders, dus ik weet niet of je veel aan mijn ervaring hebt ?? Ik hoop op goed nieuws voor je! ??

Spannend allemaal meiden, er komen straks weer veel NOD’s aan! Ik vind het zo leuk dat deze groep zo gezellig is!

Terug
Bovenaan