Wens: zwanger in 2021

Hoi! 

Heel graag kom ik ook met jullie mee kletsen als dat mag! Ik ben 29 jaar, heb een zoontje van 2. Toendertijd was het in 1x raak.... nu sinds eind september gestopt met de pil, eerste maanden zeer onregelmatige cyclus, nu wel regelmatig gelukkig. Vorige maand 3 dagen 'overtijd' maar uiteindelijk toch menstruatie in gang gezet..  
Weet heel goed dat de in 1x raak zon 3 jaar geleden waarschijnlijk heel veel mazzel geweest is, voel me vreselijk ongeduldig nu ? dus dacht kom gezellig mee kletsen, jullie snappen het!
Mijn NOD is 29 januari 

Verdrietig is het zeker... maar we blijven positief. Het was voor ons trouwens ook in 1x raak. Spiraal (koper) verwijderd eigenlijk middenin de vruchtbare dagen en 4 dagen overtijd een positieve test. 
Het heeft zo moeten zijn.
Erg benieuwd naar hoe de cyclus, als je al van een cyclus kan gaan spreken, verloopt. We hebben niet te horen gekregen dat we voorlopig geen gemeenschap mogen hebben, dus tja... ?
Voorlopig hoop ik dan maar dat ik een (paar) keer bloed kan prikken om dat HCG gehalte te bekijken. Daar ben ik toch wel erg benieuwd naar hoor. Zo vreemd dit! En signalen van mijn lichaam? Ik weet niet of ik ze allemaal vertrouw. Hoe meer je er mee bezig bent, hoe meer je ook voelt denk ik dan maar. Daarom willen we het ook een beetje loslaten en pas in maart testen mocht er in de tussenliggende tijd geen menstruatie plaatsvinden. 
@Corlinekrj wat een fantastisch nieuws!
@MTH welkom!
@Covo hoe gaat het met jou ondertussen? 
@de rest... ik lees straks op mijn gemak alles even terug, fingers crossed voor wie in spanning afwacht. 

@Aikee wat verdrietig deze bevestiging. Hoop met jullie mee dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is!!

@Carolinerkj wat een fijn vooruitzicht. Gelukkig kan je zo snel terecht zeg, wel zo fijn. Zal je altijd zien als je leuk nieuws te melden hebt komt het belletje even niet uit en zit je met een kloppend hart te wachten tot hij terug belt hahah..

@MTH welkom, leuk dat je er bij komt. Ik zit een beetje in het zelfde schuitje. Ook 29 jaar en onze dochter 1.5 jaar geleden in één keer raak en nu ronde 3 in.
Je hebt onbewust toch een beetje verwachtingen als het de eerste keer zo snel gaat. Ik ben sinds okt gestopt met BV geven en sinds dien wordt mn cyclus weer regelmatig en voel ik ook mn eisprong weer wat duidelijker. Je lijf moet toch even bijkomen en de hormonen in balans brengen voor het weer mag lukken, zo ook voor jou met ontpillen.
Hoop dat je snel een positieve test mag krijgen!

@Aikee, ik hoop snel op een normale cyclus en positief nieuws voor jou! 
@caroline wat fijn dat jullie binnenkort al terecht kunnen
@liefs van dan zitten we inderdaad wel een beetje in hetzelfde schuitje ja! Had je tijdens de BV geen cyclus ?  Bij mij begon het toen ondanks BV geven na 6 weken alweer :( 
Hopelijk zijn onze hormonen snel weer in balans en krijgen we positief nieuws ?

@SteefEef, wat jij schrijft is precies hoe ik me voel en het aanpakte tot een week terug: om de dag seks, vertrouwen op de app waar ik 10x per dag op keek (obv ingevoerde menstruatie en gemiddeld 14e dag eisprong) en alles 100x googelen. Maar ik werd daar ook onzeker van en ben dus toch aan de ovulatietesten begonnen. Ook daar wordt ik onzeker van trouwens. Het is vandaag CD 15 (mijn gemiddelde cyclus is 29 dagen) en ik heb nog geen LH piek gevonden. Iemand geruststellende woorden?
Ik test trouwens met ochtendurine (gewoon rond 7 uur). En ik dacht dat binnen 36 uur je ei volgt.
@Aikee, jeetje meid wat naar! Ik snap dat je nog even de hoop vooruit schuift uit zelfbescherming. Heel veel liefs! 
@Carolinee wat een goed nieuws!! 
Welkom @MTH! Gezellig dat je meekletst. 

Hoi allen, 
Op naar de volgende ronde. Ik ben vandaag op m'n NOD ongesteld geworden. Wel een mega regelmatige cyclus maar toch balen.

Hai MTH, gezellig! Verwarrend vorige maand toen je 3 dagen overtijd was! Dat zijn echt zulke vervelende dagen, als die test negatief blijft maar je menstruatie ook uitblijft ??‍♀️ Dat het maar snel goed nieuws mag zijn!

Het is wel heel vreemd dat je lichaam je zulke signalen is blijven geven Aikee. Wanneer hoor je iets over of je bloed kunt prikken voor je HCG?
Met mij gaat het goed, word iets misselijker nu merk ik. Wat vlagen, direct gevolgd door honger. Zeker sochtends, maar eigenlijk door de hele dag wel.

Ah Jessie vervelend! Ik denk dat hij ieder moment kan komen dan! Dat hoop ik ten minste voor je!

Ah jammer Skipbo! ?

Meiden, willen degenen die naar volgende maand doorschuiven even hun NOD nakijken en even doorgeven als het niet klopt? Ik ben er niet meer zeker van dat alles klopt, sorry.

Jeetje Aike wat verdrietig. Hopelijk zit er nergens meer iets geks. 

welkom nieuwe meiden en wat jammer voor de meiden die toch ongesteld zijn geworden..
hier temp daling dus ben bang voor vrijdag.. nog steeds bruine afscheiding, zere borsten, continu trek, steken in m'n buik.. probeer het los te laten maar vind het wel lastig. 

Terug
Bovenaan